Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Οι ανεπτυγμένες χώρες της Δύσης κατακλύζουν με τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά απόβλητά τους χώρες όπως την Ινδία και την Κίνα στο όνομα της «φιλανθρωπίας», αποκάλυψε μια πρόσφατη μελέτη από ερευνητές στην Ινδία, την Κίνα και το Ηνωμένο Βασίλειο.

«Μια τεράστια ποσότητα χρησιμοποιημένων ηλεκτρικών ειδών και εξοπλισμού εισέρχεται στην Ινδία και την Κίνα από διάφορες ανεπτυγμένες χώρες κάθε χρόνο. Τα στοιχεία αυτά είναι απαλλαγμένα από κάθε είδος φόρων και δασμών, εφόσον προορίζονται για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Ωστόσο, μιας και όλα τα αντικείμενα είναι χρησιμοποιημένα, σύντομα προστίθενται στα δικά μας απόβλητα», δήλωσε ο Σαντάν Κ. Γκος, καθηγητής του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Τζανταβπούρ της Ινδίας και πρόεδρος της υπηρεσίας διαχείρισης στερεών αποβλήτων της Καλκούτα.

Η ερευνητική ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Γκος διεξήγαγε μια συγκριτική ανάλυση της εισροής ηλεκτρικών αποβλήτων στην Ινδία, την Κίνα και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με τον Γκος, στις αρχές της δεκαετίας του '80 η εισαγωγή επικίνδυνων αποβλήτων απαγορεύτηκε μετά από πρωτοβουλίες μη κυβερνητικών οργανώσεων, ενώ τόσο η Κίνα το 2000 όσο και η Ινδία το 2008 απαγόρευσαν ρητά την εισαγωγή τους.

Ωστόσο οι διακινητές των αποβλήτων καταφέρνουν ακόμα και σήμερα να βρίσκουν πλάγιους τρόπους για να τα μεταφέρουν σε αυτές τις χώρες.

«Υπολογίζεται ότι περίπου το 80 τοις εκατό των δυτικών ηλεκτρικών αποβλήτων μεταφέρονται σε διάφορα μέρη της Ασίας, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας.
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Δασών έχει καταστήσει αυτές τις εισαγωγές παράνομες, όμως το φαινόμενο δεν έχει ακόμα παταχθεί», δήλωσε ο Γκος.
Μια έκθεση των Ηνωμένων Εθνών προέβλεψε ότι μέχρι το 2020, τα απόβλητα από παλιούς υπολογιστές θα αυξηθούν κατά 400 τοις εκατό σε σχέση με τα επίπεδα του 2007 στην Κίνα, και κατά 500 τοις εκατό στην Ινδία.

Επιπλέον, τα απόβλητα από χρησιμοποιημένα κινητά τηλέφωνα θα αυξηθούν κατά επτά φορές σε σχέση με τα επίπεδα του 2007 στην Κίνα και κατά 18 φορές στην Ινδία.

Αντίθετα στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχουν κάποιες εταιρείες που κατέχουν τις συμβάσεις για το χειρισμό του συνόλου των αποβλήτων από τις τοπικές αρχές. Ωστόσο, για συγκεκριμένες κατηγορίες όπως τα ηλεκτρικά απόβλητα, δίνονται υπεργολαβίες σε μικρότερες επιχειρήσεις.

Μετά τη συλλογή από τα κέντρα συγκομιδής απορριμμάτων οι μικρές αυτές επιχειρήσεις εξάγουν τα ηλεκτρικά απόβλητα, αντί να τα αποστέλλουν στους ανακυκλωτές.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
Η επίμονη και τρομερά ανεπιθύμητη κακοσμία των ποδιών είναι ένα σημάδι της παρουσίας μίας υπερανάπτυξης βακτηρίων. Για να λάβουμε την ανάλογη δράση, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε και από τι προκαλείται. «Τα συγκεκριμένα μικρόβια, βακτήρια αναπτύσσονται σε σκοτεινές και υγρές συνθήκες, όπως το εσωτερικό των παπουτσιών» αναφέρει ο Dr. Joseph Sciandra ποδίατρος και πρόεδρος της Ποδιατρικής Ιατρικής στη Νέα Υόρκη. Ειδικά τον χειμώνα η κακοσμία των ποδιών ανεβαίνει στα ύψη χάρη στα βαριά παπούτσια και τις κάλτσες που φοράμε για να κρατάμε τα πόδια μας ζεστά για πολλές ώρες. Παρακάτω σας παραθέτουμε κάποιες συμβουλές για να αντιμετωπίσετε την κακοσμία αλλά και για να μην βρεθείτε ποτέ σε δύσκολη θέση.
Δεν φοράμε παπούτσια χωρίς κάλτσες

Αξίζει να αναφέρουμε πως οι πατούσες έχουν περισσότερους ιδρωτοποιούς αδένες από οποιοδήποτε άλλο μέρος του σώματος, οπότε οι κάλτσες παίζουν καταλυτικό ρόλο στη διατήρηση της σωστής υγιεινής. Όταν φοράτε οποιοδήποτε είδος κλειστού παπουτσιού ακόμα και οι λεπτές, βαμβακερές κάλτσες θα λειτουργήσουν σαν σφουγγάρι απορροφώντας τον ιδρώτα. Οι κάλτσες από μαλλί θα προστατέψουν τα πόδια σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πρέπει να αλλάζετε τις κάλτσες τουλάχιστον μία φορά την ημέρα – και περισσότερες φορές εάν γυμνάζεστε σε καθημερινή βάση.
Φροντίζουμε τακτικά τα πόδια μας

Ο Dr. Joseph Sciandra προτείνει να μουλιάζουμε τα πόδια μας σε μία λεκάνη γεμάτη με εκχύλισμα από μάυρο τσάι για 20 λεπτά ημερησίως.  Το οξύ στο μαύρο τσάι σκοτώνει τα μικρόβια και κλείνει τους πόρους, έτσι ώστε τα πόδια να παραμένουν στεγνά.
Χρησιμοποιούμε σπρέι ποδιών

Ψεκάζοντας τα πόδια μας με ένα αντιμυκητιακό σπρέι ποδιών μία φορά την ημέρα θα βοηθήσει να κρατήσουμε τη δυσωδία υπό έλεγχο, αναφέρει ο γιατρός. Αν δεν είστε λάτρεις των ειδικών αερολυμάτων, μπορείτε να πασπαλίσετε τα πόδια σας με ειδική αντιμυκητιακή σκόνη. Επίσης είναι μία καλή ιδέα να ρίχνετε λίγη σκόνη και μέσα στο εσωτερικό των παπουτσιών.
Αλλάζουμε παπούτσια
Όπως δεν θα φορούσαμε το ίδιο παντελόνι ή πουκάμισο για πολλές συνεχόμενες μέρες η ίδια αρχή ισχύει και με τα παπούτσια. «Φορώντας τα ίδια παπούτσια κάθε μέρα εμποδίζει τον ιδρώτα να ξεραθεί κάτι που δημιουργεί την κακοσμία που προσπαθούμε να αποφύγουμε,» αναφέρει ο Dr. Joseph Sciandra. Αλλάζουμε παπούτσια καθημερινά για να υπάρχει επαρκής ανακύκλωση του αέρα. Εαν είστε φανατικοί οπαδοί του γυμναστηρίου σκεφτείτε να επενδύσετε σε δύο ή περισσότερα ζευγάρια αθλητικών παπουτσιών!
“Ελευθερώνουμε” τα πόδια μας όταν έχουμε την ευκαιρία

Αφήστε το οξυγόνο να εισχωρήσει μέσα στα παπούτσια σας με την κάθε ευκαιρία (στο αυτοκίνητο ή στο γραφείο) καθώς το οξυγόνο καταπολεμάει την ανάπτυξη βακτηρίων αλλά και των μυκήτων
AdTech Ad
boro.gr
Η τηλεόραση Android αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά την εμπειρία διασκέδασης και ψυχαγωγίας που μπορεί να μας προσφέρει μία τηλεόραση. Η Sony λέει ότι μπορείτε να φανταστείτε ότι τα πάντα που σας αρέσει και μπορείτε να κάνετε με το tablet ή το smartphone θα μπορούν να γίνουν και στη μεγάλη οθόνη του σπιτιού.

Η Sony Android TV υπόσχεται να φέρει "ζωή στο σαλόνι", επιτρέποντάς σας να αναζητήσετε ταινίες, μουσική, φωτογραφίες, παιχνίδια, εφαρμογές και πολλά περισσότερα.

Τα παραπάνω προσφέρονται σε ποιότητα εικονας 4K ή FHD, καθώς δεν είναι διαθέσιμα μόνο στις υψηλού κόστους τηλεοράσεις της Sony.

Μέσω του ενσωματωμένου μικροφώνου στο τηλεχειριστήριο αφής, μπορεί να γίνει φωνητικός έλεγχος και αναζήτηση περιεχόμενου.
Με το Google Cast μπορείτε εύκολα να στείλετε περιεχόμενο από το smartphone ή το tablet στην τηλεόρασή.

H Sony λέει ότι ποτέ πιο εύκολη ή ξεκούραστη η χρήση μίας Bravia TV, καθώς το interface είναι γρήγορο, ξεκούραστο και προσφέρει άμεσα περιεχόμενο και εφαρμογές στον χρήστη. Σε αυτό συμβάλει το remote control με touchpad σε συνδυασμό με το One-Flick Entertainment της Sony που επιτρέπει να περιηγηθείτε με άνεση στα τηλεοπτικά κανάλια, στα βίντεο στο διαδίκτυο, στις φωτογραφίες και άλλο περιεχόμενο.

Πηγή: gr-pcmag.com
Ερευνητές στις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα νέο χάπι «δίαιτας», το οποίο κάνει όποιον το παίρνει, να αισθάνεται χορτασμένος, σαν να έχει μόλις φάει. Το σώμα νομίζει ότι έχει καταναλώσει πολλές θερμίδες και αρχίζει να καίει λίπος. Με αυτό τον τρόπο, χάρη στα φανταστικά γεύματα – χάπια, οδηγείται κανείς να τρώει λιγότερο και να χάνει κιλά.
Αντίθετα με άλλα παρεμφερή χάπια, το νέο χάπι, που περιέχει τη φαρμακευτική ουσία φεξαραμίνη, έχει λιγότερες παρενέργειες. Επίσης, μειώνει το επίπεδο χοληστερίνης και σακχάρου στο αίμα, όπως έδειξαν δοκιμές σε πειραματόζωα (ποντίκια). Μέσα στην επόμενη διετία αναμένεται να ακολουθήσουν μεγάλες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους.
Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Salk της Καλιφόρνια, με επικεφαλής τον Ρόναλντ Έβανς, που δημιούργησαν το χάπι και έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό “Nature Medicine”, σύμφωνα με τις βρετανικές «Ιντιπέντεντ» και «Γκάρντιαν», δήλωσαν ότι επειδή το χάπι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε η δραστική ουσία του να μένει στο έντερο και να μην κυκλοφορεί στο αίμα, είναι εγγενώς πιο ασφαλές και αποτελεσματικό από άλλα παρόμοια χάπια, που επίσης αποσκοπούν στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας.
«Το νέο χάπι είναι σαν ένα φανταστικό γεύμα. Στέλνει στον οργανισμό τα ίδια σήματα που φυσιολογικά συμβαίνουν, όταν κανείς τρώει πολύ φαγητό, έτσι ώστε το σώμα να αρχίσει να δημιουργεί χώρο για να το αποθηκεύσει. Όμως, δεν υπάρχουν καθόλου νέες θερμίδες, ούτε αλλαγή στην όρεξη», δήλωσε ο Ρόναλντ Έβανς.
Όταν οι Αμερικανοί επιστήμονες χορήγησαν το φάρμακο σε παχύσαρκα ποντίκια καθημερινά επί πέντε εβδομάδες, αυτά σταμάτησαν να παχαίνουν, έχασαν λίπος και εμφάνισαν μείωση στα επίπεδα σακχάρου και χοληστερίνης στο αίμα τους. Ο μεταβολισμός τους επιταχύνθηκε, ενώ ένα μέρος από το επιβλαβές λευκό λίπος τους μετατράπηκε σε λιγότερο βλαβερό καφέ λίπος.
Όμως, προτού η φεξαραμίνη αξιοποιηθεί ευρύτερα, πρέπει πρώτα οι επιστήμονες να σιγουρευτούν ότι έχει ανάλογα αποτελέσματα στους ανθρώπους, όπως και στα ζώα, και ότι είναι ασφαλής. Όχι σπάνια, πολλά υποσχόμενα φάρμακα που «δουλεύουν» καλά στα πειραματόζωα, τελικά αποδεικνύονται κατώτερα των προσδοκιών, όταν δοκιμάζονται στους ανθρώπους, με συνέπεια να μην βγαίνουν ποτέ στην αγορά.
Μένει να αποδειχτεί τι θα συμβεί στην περίπτωση της φεξαραμίνης. Αν όλα πάνε καλά, κάποια στιγμή το χάπι θα προστεθεί στο «οπλοστάσιο» κατά της παχυσαρκίας, σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, τη σωματική άσκηση και άλλες παρεμβάσεις στον τρόπο ζωής.
aftodioikisi.gr
Τι κι αν καμία από τις μακροχρόνιες σχέσεις της δεν στέριωσε; Μετά από επτά μήνες στο πλευρό του Μπέντζι Μάντεν, η Κάμερον Ντίαζ ντύθηκε νυφούλα, όπως επιβεβαίωσε και η ίδια!

Όπως σας έχουμε ενημερώσει, η 42χρονη ηθοποιός και ο 35χρονος αγαπημένος της αρραβωνιάστηκαν λίγο πριν φύγει το 2014, ενώ η νέα χρονιά τους έκανε «ποδαρικό» με… γάμο.

«Είμαστε ευτυχισμένοι που ξεκινήσαμε το νέο κοινό μας ταξίδι τριγυρισμένοι από την οικογένεια και τους στενούς μας φίλους», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ζευγάρι, επιβεβαιώνοντας τα ευχάριστα.

Ο γάμος της Κάμερον Ντίαζ και του Μπέντζι Μάντεν έγινε το βράδυ της Δευτέρας, στο σπίτι τους, στο Λος Άντζελες, παρουσία περίπου 90 καλεσμένων, μεταξύ των οποίων η Ρις Γουίδερσπουν και η Γκουίνεθ Πάλτροου.

Τόσο το μυστήριο, όσο και η δεξίωση, έγινε κάτω από μία τεράστια λευκή τέντα που είχε στηθεί στον κήπο.

Τα πάντα ήταν διακοσμημένα με λευκά λουλούδια και ο γάμος έγινε υπό το φως των κεριών, με παράνυφο την στενή φίλη της νύφης Ντρου Μπάριμορ και τον 5χρονο ανιψιό του γαμπρού να κουβαλά τις βέρες!

Πηγή: star.gr
Οι γυναίκες διατρέχουν έως και 50% μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσουν εποχική κατάθλιψη συγκριτικά με το ανδρικό φύλο, ενώ είναι πιο επιρρεπείς στο φαγητό κατά την χειμερινή περίοδο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Anglian Home Improvements σε ένα δείγμα 2.000 ατόμων, από τα οποία το 66% ανέφερε ότι ο χειμώνας τους μειώνει τα κίνητρα , ενώ 6 στους 10 είπαν ότι έχει αρνητικό αντίκτυπο στη συνολική αίσθηση της ευημερίας.
Η έρευνα δείχνει ότι οι γυναίκες αντιμετωπίζουν χειρότερα το χειμώνα – με το 50% των γυναικών να επηρεάζονται περισσότερο από τον καιρό από ό, τι οι άνδρες. Επίσης 37% των γυναικών «παλεύουν» για να βρουν κίνητρα να βγουν έξω τους κρύους μήνες σε σύγκριση με το 28% των ανδρών. Σύμφωνα με την έρευνα, οι γυναίκες δυσκολεύονται να συνηθίσουν την μείωση του ημερήσιου φωτός, αναφέροντας μια σειρά από προβλήματα. Συγκεκριμένα το 44% των γυναικών είπαν ότι ήταν δύσκολο να σηκωθούν το πρωί από το κρεβάτι κατά τους χειμερινούς μήνες, ενώ μόνο το 30% των ανδρών υποφέρει από το ίδιο πρόβλημα.
«Δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι τα τρία τέταρτα του βρετανικού πληθυσμού πάσχουν από την κατάθλιψη του χειμώνα», ανέφερε η συμπεριφορική ψυχολόγος Τζο Χέμινγκς και προσέθεσε ότι «Η έλλειψη του φυσικού φωτός και το πέρασμα από τους καλοκαιρινούς μήνες μας επηρεάζει τόσο ψυχολογικά όσο και φυσιολογικά κατά τη διάρκεια του χειμώνα».
«Η έρευνα δείχνει ότι οι γυναίκες έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να υποφέρουν από κατάθλιψη του χειμώνα από ό, τι οι άνδρες, γεγονός που υποστηρίζεται από επιστημονικά στοιχεία και είναι πολύ πιθανό να σχετίζεται με αυξημένη ευαισθησία των γυναικών σε κυκλικές μεταβολές, ορμονικές, βιολογικές ή εποχιακές», συμπλήρωσε.
Ωστόσο οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να βρουν παρηγοριά στο φαγητό από ότι οι άνδρες, με αποτέλεσμα να παρατηρούν μια αύξηση του βάρους τους κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών.
news.gr
Έσπασαν κάθε ρεκόρ οι αστυνομικοί της Ρώμης, καθώς το 83% δήλωσε ασθένεια την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, την ώρα που στην ιταλική πρωτεύουσαν συνερρέαν περισσότεροι από 600.000 επισκέπτες για την αλλαγή του χρόνου.
Εκτός από όσους δήλωσαν ασθένεια υπήρξαν κι εκείνοι που προσπάθησαν να κρυφτούν δηλώνοντας ότι έδωσαν αίμα ή παρουσίασαν αγνώστου ταυτότητας φυσικές «αδυναμίες».
Ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντζι δήλωσε ότι δεν έμεινε έκπληκτος από την εικόνα αυτή. «Διαβάζω τα στοιχεία. Αυτός είναι ο λογός για τον οποίο θα αλλάξουμε τους κανόνες στο δημόσιο τομέα το 2015» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όπως δημοσιεύτηκε στο protothema.gr, η υπουργός Εσωτερικών Μαριάνα Μάντια προειδοποίησε τους απουσιάζοντες αστυνομικούς ότι ενδέχεται να βρεθούν ενώπιον πειθαρχικών ποινών.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος των αστυνομικών δήλωσε ότι η απουσία αυτή ήταν μέρος μιας ευρύτερης διαμαρτυρίας για την κατάσταση που επικρατεί στο σώμα. «Είμαστε 5.900 ενώ θα έπρεπε να είμαστε 9.400. Με αυτά τα αριθμητικά δεδομένα δεν μπορούμε να προσφέρουμε 24ωρη υπηρεσία, επτά ημέρες την εβδομάδα» δήλωσε ο Στέφανο Τζιανίνι.
politikanet.gr
Ο ιός που προκαλεί το κοινό κρυολόγημα, προτιμά τις κρύες μύτες από ό,τι τις ζεστές, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη δείχνει ότι το ανθρώπινο ανοσοποιητικό σύστημα είναι πιο αδύναμο σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, πράγμα που επιτρέπει στον ιό να αναπτύσσεται καλύτερα, με συνέπεια οι άνθρωποι να συναχώνονται.
Έτσι, ουσιαστικά, η νέα έρευνα επιβεβαιώνει τη λαϊκή πεποίθηση πως ο κρύος καιρός «φέρνει» κρυολογήματα, κάτι που συχνά είχε θεωρηθεί αντιεπιστημονικό. Οι γιατροί συνήθως αποδίδουν τα συχνότερα κρούσματα κρυολογήματος στο γεγονός ότι τον χειμώνα οι άνθρωποι συγχρωτίζονται σε κλειστούς και όχι καλά αεριζόμενους χώρους. Όμως η νέα μελέτη δείχνει ότι, πέρα από αυτό τον παράγοντα, το ίδιο το κρύο «συμμαχεί» με τον ιό και τον διευκολύνει να μολύνει έναν άνθρωπο.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Γιέηλ, με επικεφαλής την ιαπωνικής καταγωγής καθηγήτρια ανοσοβιολογίας Ακίκο Ιβαζάκι, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών» (PNAS) των ΗΠΑ, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς, συστήνουν στους ανθρώπους να κρατούν ζεστή τη μύτη τους και, όταν έχουν κρυολογήσει, να αποφεύγουν να εισπνέουν κρύο αέρα, επειδή κάτι τέτοιο θα ευνοήσει τον πολλαπλασιασμό του ιού.
Ο ιός του κοινού κρυολογήματος ανήκει στην κατηγορία των ρινοϊών. Οι ερευνητές έκαναν δοκιμές με ρινοϊούς που βρίσκονταν σε μύτες ποντικιών με θερμοκρασίες 33 βαθμών Κελσίου ή 37 βαθμών (η φυσιολογική θερμοκρασία). Η μελέτη διαπίστωσε ότι ο ιός αναπτύσσεται σαφώς καλύτερα και ταχύτερα στην πιο κρύα μύτη.
Τα πειράματα έδειξαν πως αρκεί μια διαφορά θερμοκρασίας τεσσάρων βαθμών Κελσίου (μεταξύ 37 και 33) για να προκαλέσει μια αύξηση κατά 100 φορές στην ποσότητα του ιού του κρυολογήματος μέσα σε τρεις ημέρες.
«Γενικά, όσο χαμηλότερη είναι η θερμοκρασία, τόσο φαίνεται να εξασθενεί η έμφυτη ανοσοβιολογική απόκριση στους ιούς», δήλωσε η Ακίκο Ιβαζάκι. Αυτό, όπως είπε, εξηγεί, γιατί το κοινό κρυολόγημα είναι πολύ συχνότερο στη διάρκεια των κρύων μηνών του χειμώνα, όταν «πέφτει» η άμυνα του οργανισμού.
Αυτό επίσης εξηγεί γιατί οι ρινοϊοί προτιμούν τις μύτες, οι οποίες συνήθως είναι πιο κρύες λόγω του αέρα που εισπνέει κανείς, από ό,τι άλλα λιγότερα εκτεθειμένα και πιο ζεστά μέρη του σώματος, όπως οι πνεύμονες. Γι’ αυτό, άλλωστε, ο ιός του κρυολογήματος, αντίθετα με τον ιό της γρίπης, είναι λιγότερο ικανός να προκαλεί σοβαρές λοιμώξεις των πνευμόνων.
Εκτιμάται, ότι περίπου ένας στους πέντε ανθρώπους είναι φορέας ενός ρινοϊού στις ρινικές κοιλότητές του οποιαδήποτε στιγμή. Κι ενώ συνήθως το ανοσοποιητικό σύστημα τα «βγάζει πέρα», όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος πέφτει, ο ιός «παίρνει τα πάνω του». Έτσι, η προστασία της μύτης, π.χ. με ένα κασκόλ, όταν κανείς περπατά στο δρόμο μέσα στο κρύο, θα βοηθήσει στην καταπολέμηση ενός κρυολογήματος που υφέρπει.
Από υπεραυτοκίνητα μέχρι απλά σούπερ μίνι. Και από SUV και crossover μέχρι εξαιρετικά γρήγορα μικρομεσαία, το 2015 προσφέρει μοντέλα για όλα τα γούστα.
 

Honda Civic TypeR

Το νέο καυτό hatch – που αναμένεται στις Ευρωπαϊκές εκθέσεις μέσα στο χρόνο χρόνου – θα είναι το πιο εξτρίμ Type R όλων των εποχών, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη μάρκα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
'Ενας 2.0 i-VTEC κινητήρας τούρμπο, που αποδίδει ιπποδύναμη πάνω από 280 PS, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις συγκριτικά με οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο Type R – συμπεριλαμβανομένων όλων των γενιών του Civic, και των θρυλικών σπορ εκδόσεων των Integra, Accord και NSX.
Το Civic Type R θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του νέου μπουτόν ‘+R’ της Honda. Αυτό βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και ενεργοποιεί το ‘+R‘ mode που υπόσχεται την πλέον συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται  με τη χαρτογράφηση της ροπής να αλλάζει σε πιο σπορ ρύθμιση και με έμφαση στις επιδόσεις. Το σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνεται πιο άμεσα  και μαζί με το νέο σύστημα Προσαρμοζόμενων Αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων - Adaptive Damper System, διασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Ένα ακόμα παράδειγμα της καινοτόμου φιλοσοφίας της Honda είναι το σύστημα διεύθυνσης’ ‘steer axis’. Για να υποστηρίξει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρου i-VTEC κινητήρα, το εμπρός σύστημα ανάρτησης του νέου Civic Type R περιλαμβάνει αυτό το πρόσθετο μηχανικό σύστημα με δύο βασιλικούς πείρους υποστήριξης. Αυτό ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση και επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τις οδηγικές ικανότητες του αυτοκινήτου.
 

Mercedes-AMG GT

Με τη νέα Mercedes-AMG GT, η εταιρεία sport αυτοκινήτων Mercedes-AMG κινείται προς μία νέα, κορυφαία κατηγορία sport αυτοκινήτων. Το μοντέλο GT είναι το δεύτερο sport αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τη Mercedes-AMG. Ο σχεδιασμός με τον εμπρός κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα με διάταξη transaxle και η έξυπνη, ελαφριά κατασκευή από αλουμίνιο αποτελούν τη βάση για μία άκρως δυναμική εμπειρία οδήγησης. Ο επίσης νέος, εξελιγμένος κινητήρας AMG 4,0 l V8 biturbo υπογραμμίζει τις χαρακτηριστικές οδηγικές επιδόσεις της AMG. Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα sport αυτοκινήτου σε εσωτερικά τοποθετημένους στροβιλοσυμπιεστές ("hot inside V") και λίπανση ξηρού κάρτερ, ο οποίος διατίθεται σε δύο βαθμίδες απόδοσης ισχύος: ως GT ισχύος 462 ίππων και GT S ισχύος 510 ίππων. Η νέα έκδοση GT συνδυάζει δυναμική οδήγησης και κορυφαίες επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου με αξιοθαύμαστη καθημερινή πρακτικότητα και αποδοτικότητα που θέτει νέα πρότυπα σε αυτήν την κατηγορία.
Με αναλογία ισχύος προς βάρος της τάξεως των 3,08 κιλών ανά ίππο, η Mercedes-AMG GT S ανεβαίνει με αυτοπεποίθηση στο βάθρο των νικητών της κατηγορίας της. Με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως 3,8 δευτερόλεπτα από 0 στα 100 χλμ/ώ και τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώ, υπόσχεται επιδόσεις γνήσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Η έκδοση GT αποδεικνύει επίσης ότι η οικονομική λειτουργία και οι υψηλές επιδόσεις μπορούν να συμβαδίζουν με κατανάλωση 9,3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος NEDC).
Η διάθεση των μοντέλων στην αγορά θα ξεκινήσει με την έκδοση Mercedes-AMG GT S στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2015, και θα ακολουθήσουν η έκδοση GT και η διάθεσή τους σε άλλες αγορές.
 

BMW Σειρά 2 Cabrio

Τον Φεβρουάριο ξεκινά το λανσάρισμα της BMW Σειρά 2 Cabrio, συμπεριλαμβανομένης της BMW M235i Cabrio που έχει εξελιχτεί από την BMW M Performance.
Ξεχωριστή εξωτερική σχεδίαση, παράλληλα με τη BMW Σειρά 2 Coupe, σπορ χαρακτηριστικά BMW Cabrio και σαφής οπτική διαφοροποίηση από τα μοντέλα της BMW Σειράς 1, είναι τα στοιχεία που διακρίνουν την ανοικτή έκδοση της σειράς 2.
Το καινούργιο μοντέλο διαθέτει νέα, ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή με πρόσθετη μόνωση και βελτιστοποιημένη ακουστική άνεση. Η οροφή ανοίγει και κλείνει σε 20 δευτ. πιέζοντας ένα μπουτόν, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες μέχρι 50 km/h αν χρειαστεί. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών αποχρώσεων οροφής: Black (στάνταρ), Anthracite με ασημί ιριδίζων και Brown επίσης με ασημί ιριδίζων (προαιρετικό).
Το νέο μοντέλο έχει οδηγοκεντρικό cockpit, υλικά υψηλής ποιότητας και φινίρισμα με ειδικές πινελιές για κάθε μοντέλο: κεντρική κονσόλα με στιλπνές μαύρες επιφάνειες γύρω από τα χειριστήρια ραδιοφώνου και κλιματισμού, χρωμιωμένα ένθετα για αεραγωγούς και αποκλειστικής σχεδίασης οθόνη ελέγχου κλιματισμού με λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο.
Η BMW Σειρά 2 Cabrio εξοπλίζεται με 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo στη BMW 228i Cabrio (180 kW/245 hp) και BMW 220i Cabrio (135 kW/184 hp). Τετρακύλινδρος diesel από τη νέα οικογένεια κινητήρων του BMW Group με τεχνολογία TwinPower Turbo και 140 kW/190 hp για τη BMW 220d Cabrio. Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic διατίθεται προαιρετικά.
Η BMW M235i Cabrio «φορά» 3λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M Performance TwinPower Turbo και 240 kW/326 hp.

 

Skoda Fabia

Δεν είναι μόνο οι εκλεπτυσμένη αναλογίες που δίνουν στη νέα Fabia  (το αυτοκίνητο είναι 90 mm ​​φαρδύτερο) μια δυναμική εικόνα. Είναι και όλες εκείνες οι λεπτομέρειες που καθορίζουν αυτή την εικόνα. Όπως για παράδειγμα οι ανανεωμένοι προβολείς, η νέα μάσκα κλπ.
Το βάρος του αυτοκινήτου, το οποίο έχει ενσωματώσει πολλά από τα στιλιστικά χαρακτηριστικά που συναντάμε στη νέα Octavia αλλά και το Rapid,  έχει μειωθεί κατά 65 κιλά, και πλέον, η βασική έκδοση της Fabia δεν θα ξεπερνά τα 980 κιλά.
O εσωτερικός χώρος της νάς Fabia έχει αυξηθεί ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι τώρα ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του.
Η Skoda είχε ήδη αποκαλύψει ότι οι κινητήρα που εξοπλίζουν τη νέα Fabia, παρουσιάζουν 17% αύξηση της απόδοσής τους σε όλους τους τομείς. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, οι μονάδες προέρχονται από το ανανεωμένο VW Polo.
Η γκάμα περιλαμβάνει δύο τρικύλινδρα μοτέρ βενζίνης 1.0 MPI απόδοσης 60 ίππων και 95 Nm, ή 75 ίππων και 95 Nm. Θα υπάρχουν επίσης δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις 1.2 TSI με 90 ή 110 hp.
Στους diesel, ο νέος 3κύλινδρος 1,4 λίτρων, με άμεσο ψεκασμό και αλουμινένια κεφαλή θα έχει τον πρώτο ρόλο, με την απόδοσή του ανάλογα με την έκδοση να είναι από 75 έως 105 ίππους, ενώ όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων θα είναι διαθέσιμα τόσο τα χειροκίνητα, όσο και αυτόματα DSG.
 

Ford Mondeo

Το νέο Mondeo διατίθεται σε 4θυρα / 5θυρα αμαξώματα και σε wagon, εξελιγμένο ειδικά για την Ευρώπη – προσφέρει βελτιωμένη ποιότητα υλικών και κατασκευής, τεχνολογίες όπως προσαρμοζόμενους προβολείς LED της Ford, Inflatable Rear Seatbelts andMulti-Contour Seats και προηγμένη σχεδίαση.
Παράλληλα, το νέο μοντέλο διαθέτει συστήματα υποστήριξης του οδηγού, τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και σε αυτόν την ασφάλειας.
Η πλουσιότερη γκάμα κινητήρων του Mondeo θα περιλαμβάνει το πρώτο Mondeo Hybrid, τον πρώτο στην κατηγορία χιλιάρη Ecoboost και το νέο 1.5 EcoBoost σε επίπεδο βενζινοκινητήρων και το νέο 2.0 TDCi diesel 210PS με διπλή, σειριακή υπερσυμπίεση
Η γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Mondeo θα περιλαμβάνει τον 1.5 EcoBoost και τον 2.0 EcoBoost, δίπλα στον αποδοτικό και εκπληκτικά ισχυρό χιλάρη βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford.
Το νέο Mondeo θα προσφέρει επίσης έναν ισχυρό 2.0 TDCi diesel με σειριακή διπλή υπερσυμπίεση που θα αποδίδει ισχύ 210 PS και ροπή 450 Nm. Θα διατίθεται ένα μοντέλο τεχνολογίας ECOnetic, με κινητήρα 1.6 diesel και κορυφαίες εκπομπές CO2 94 g/km  και τις εκδόσεις 2.0 TDCi diesel με 150 PS ή 180 PS.
 

Fiat 500X

Το νέο SUV της Fiat που αποπνέει έναν αέρα ιταλικής φινέτσας που συνυπάρχει αρμονικά με μια στιβαρή και ποιοτική κατασκευή, θα βρίσκεται στις ελληνικές εκθέσεις ένα μήνα νωρίτερα από ότι ήταν αρχικά προγραμματισμένο, και συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο.
Στην βασική του έκδοση (1.6 "E-torQ" 110 HP Pop), το 500Χ έχει τιμή στα 18.500 €, που μειώνεται στα 17.070 ευρώ με την χρήση απόσυρσης.
Κατά το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά, θα είναι διαθέσιμη η γκάμα των βενζινοκινητήρων 1.4 Turbo MultiAir 2 140 HP (με μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 1.6 "E-torQ" 110 HP (με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς).
Ανάλογα, η διαθέσιμη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων αποτελείται από τους 1.6 MultiJet II 120 HP (εμπρός κίνηση και 6ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) και 2.0 MultiJet II 140 HP (9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους 4 τροχούς και τιμή 33650€ ή 30.850€ με απόσυρση).
 

Volvo XC90 T8

Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων, οι τιμές είναι: Στην έκδοση 1.4 Multiair 140 ίππων από 21.580 ευρώ (20.620 ευρώ με απόσυρση) και στην 1.6 MultiJet 120 ίππων (diesel)  από 22.900 ευρώ (21.470 ευρώ με απόσυρση).
Το χαρακτηριστικό ηλεκτροκίνησης με δυνατότητα επαναφόρτισης είτε εν κινήσει είτε από το κοινό οικιακό δίκτυο ηλεκτροδότησης, για ένα πολυτελές SUV αυτού του μεγέθους, είναι κάτι πρωτόγνωρο για την αυτοκινητοβιομηχανία! Συνδυάζεται δε με … εξωπραγματικές για τέτοιο αυτοκίνητο επιδόσεις αλλά και κορυφαία κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, που ούτε μικρά υβριδικά οχήματα μπορούν να επιτύχουν!
Όταν ξεκίνησε το σχεδιασμό του Νέου XC90, η Volvo Cars επέλεξε να μην κάνει τον παραμικρό συμβιβασμό σε επιδόσεις, απολαυστική οδήγηση, ευελιξία και χώρους. Με τη χρήση της νέας Μεταβλητής Αρχιτεκτονικής Προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA) για την κατασκευή οχημάτων και τη νέα γενιά δίλιτρων τετρακύλινδρων κινητήρων Drive-E, η Volvo δημιούργησε ένα μοναδικά ευρύχωρο επταθέσιο SUV, με απόδοση 400 ίππων/640 Nm, εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές (59 γρμ./χλμ.) και υψηλή οικονομία καυσίμου (2,5 λίτρα/100 χλμ.). Η οικονομία καυσίμου σύμφωνα με τον αμερικανικό κύκλο οδήγησης φτάνει το πολύ εντυπωσιακό 59 MPGe (ισοδύναμο 59 μιλίων ανά γαλόνι).
 

Opel Karl

Το ερχόμενο καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου μικρού μοντέλου της Opel, που φέρει την ονομασία Karl. Το KARL διαθέτει  τα κλασικά στοιχεία ενός Opel, από τον high-tech, αθόρυβο, χιλιάρη, τρικύλινδρο κινητήρα μέχρι το  σύστημα infotainment IntelliLink. Το Opel KARL είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν ένα προσιτό αυτοκίνητο που συνδυάζει καθημερινή χρηστικότητα με άνεση και σύγχρονες τεχνολογίες.
Το Opel KARL πέρα από την ελκυστική του εμφάνιση, θα εντυπωσιάσει και με τις ‘ενδότερες’ αρετές του. Κάτω από το καπό, παρουσιάζει την πιο προηγμένη τεχνολογία κινητήρων Opel. Ο νέος 1.0 ECOTEC με 55 kW/75 hp, ένας υπερσύγχρονος, χιλιάρης τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας με εντυπωσιακά αθόρυβη λειτουργία και απόδοση εξελίχθηκε ειδικά για το KARL. Οι οδηγοί μπορούν να ελέγχουν την ισχύ άριστα μέσω ενός σύγχρονου, μαλακού πεντατάχυτου κιβωτίου. Το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης του KARL έχουν ρυθμιστεί με κριτήριο την εξαιρετική ασφάλεια και άνεση στην κορυφή της κατηγορίας του.
 

Nissan Pulsar Nismo

Το PULSAR Nismo, συμπυκνώνει την ουσία των σπορ επιδόσεων, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο της δράσης. Το σατέν γκρι χρώμα –σήμα κατατεθέν των μοντέλων Nismo-  “αγκαλιάζει” τη σιλουέτα του αυτοκινήτου, που έχει σχεδιαστεί  έπειτα από εκτεταμένη αεροδυναμική ανάλυση. Ο δυναμικής εμφάνισης εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει μεγαλύτερους αεραγωγούς, καθώς και εντυπωσιακούς αεραγωγούς ψύξης φρένων.  Οι βαθύτερες πλαϊνές ποδιές, το χαμηλωμένο προφίλ, καθώς και  οι 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου  με ελαστικά διαστάσεων 235/35 R19, τονίζουν στο έπακρο τον καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα του PULSAR Nismo, με τη διπλής απόληξης εξάτμιση στον πίσω προφυλακτήρα να του προσδίδει την γνώριμη αγωνιστική χροιά.
Στο εσωτερικό, το PULSAR Nismo Concept  προδιαθέτει οδηγό και επιβάτες για μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, με φόντο κόκκινου χρώματος στο ταχύμετρο, σπορ πεντάλ, αλλά και αγωνιστικού τύπου  καθίσματα Alcantara σε κόκκινο και μαύρο δέρμα, που ταιριάζουν άψογα με την αντίστοιχη επένδυση στο  τριάκτινο τιμόνι.
Κάτω από το κέλυφος , το PULSAR Nismo Concept  φιλοξενεί  ένα αναθεωρημένο σύστημα ανάρτησης, ειδικά ρυθμισμένο για οδήγηση σε πίστα. 

 

Volkswagen Passat

Με το νέο Passat, η Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σχεδιαστικό profile που συνδυάζει την υψηλή αισθητική με τον δυναμισμό.
Οι αναλογίες του αμαξώματος έχουν γίνει ακόμα πιο δυναμικές: πιο χαμηλό, πιο φαρδύ, μεγαλύτερο μεταξόνιο, κοντοί πρόβολοι, μεγαλύτεροι θόλοι τροχών.
Το εσωτερικό του νέου Passat δημιουργήθηκε με γνώμονα την υψηλή αισθητική, την καθαρότητα των γραμμών και την λειτουργικότητα. Το αποτέλεσμα είναι μια avant-garde εμφάνιση με νέες σχεδιαστικές λύσεις,  όπως η οριζόντια διάταξη των αεραγωγών που διατρέχουν το ταμπλό σε όλο του το μήκος. Η έγχρωμη οθόνη αφής διάστασης 6,5’’ σε συνδυασμό με τον περιμετρικό ατμοσφαιρικό φωτισμό  «Ambient» δημιουργούν ένα μοναδικό αποτέλεσμα υψηλής τεχνολογίας και εκλεπτυσμένης σχεδίασης. 
Με το νέο Passat, η Volkswagen εισάγει 3 νέους κινητήρες TDI που διακρίνονται για τη δύναμη αλλά και την οικονομία τους. Ο κινητήρας 1.6 TDI απόδοσης 120PS καταναλώνει μόλις 4,1 lt/100 km  (CO2 108gr/km) αποδίδοντας ροπή 250Nm σε ένα φάσμα 1.750 έως 3.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας 2.0 TDI 150PS αποδίδει 340 Nm στις 1.750 έως 3.500 σ.α.λ. με μέση κατανάλωση 4,1 lt/100 km. Την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων συμπληρώνει ο κορυφαίος TDI της Volkswagen, ο 2.0 TDI BiTurbo 240PS με κορυφαία ροπή  500 Nm στις 1.750 έως 2.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός διατίθεται αποκλειστικά με 7-τάχυτο κιβώτιο DSG και τετρακίνηση 4Motion.
Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τους νέους 1.4 TSΙ 125PS και 1.4 TSI 150PS με ACT (ενεργό σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων).  Με μέγιστη ταχύτητα 220 km/h και ροπή 250Nm στις 1.500 έως 3.000 σ.α.λ., ο 1.4 TSI 150PS ACT επιταχύνει (0-100) σε μόλις 8,4sec καταναλώνοντας μόλις 4,9lt / 100Km.
news247.gr
Ο τηλεοπτικός παγκόσμιος αστέρας της γαστρονομίας δηλώνει ότι η ζάχαρη είναι «οριστικά ο επόμενος διάβολος» και θα πρέπει να καταταγεί στα άκρως επικίνδυνα τρόφιμα. Αναφέρει ότι συμφωνεί με την απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης να επιβάλλει φόρο στα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη και υποστηρίζει ότι και οι βρετανοί θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα.
Ο Jamie Oliver επιμένει ότι η ζάχαρη ευθύνεται για τα μεγαλύτερα προβλήματα υγείας του σύγχρονου κόσμου, όπως είναι ο διαβήτης και η παχυσαρκία.
Ερευνες αναφέρουν ότι οι Βρετανοί καταναλώνουν 238 κουταλάκια ζάχαρης την εβδομάδα, συχνά χωρίς να γνωρίζουν ότι τα τρόφιμα που τρώνε περιέχουν τέτοιες ποσότητες.
Το 1/3 των παιδιών στη Βρετανία και τα 2/3 των Βρετανών ενηλίκων πάσχουν από παχυσαρκία ή υπερβολικό βάρος ενώ ο αριθμός των διαβητικών έχει διπλασιαστεί τα τελευταία είκοσι χρόνια. Οι ασθένειες αυτές κοστίζουν στο βρετανικό σύστημα υγείας πάνω από 5 δις λίρες το χρόνο και το ποσό μπορεί να διπλασιαστεί ως το 2050.
«Η ζάχαρη είναι πράγματι ο επόμενος εχθρός. Είναι το επόμενο κάπνισμα, χωρίς αμφιβολία και αυτή η βιομηχανία πρέπει να σταματήσει. Και θα έπρεπε να φορολογείται, ακριβώς σαν το τσιγάρο και ο,τιδήποτε άλλο που καταστρέφει τις ζωές μας» δηλώνει ο Ολιβερ στην DailyMail.
Έτοιμοι είναι 9 διαγωνισμοί για την πρόσληψη 2.485 μόνιμων υπαλλήλων σε υπουργεία Οικονομικών, Δικαιοσύνης, στον ΟΑΕΔ, τα ΕΚΑΒ, την ΕΛΣΤΑΤ, τη ΔΕΗ και το Λιμενικό.
Ήδη για πέντε από αυτούς έχουν ανακοινωθεί προθεσμίες υποβολής αιτήσεων, ωστόσο αυτές θα αλλάξουν λόγω αναστολής προσλήψεων κατά την προεκλογική περίοδο.
Αναλυτικά, πρόκειται για 918 μέσω ΟΑΕΔ που αφορούν σε άτομα ειδικών κατηγοριών, καθώς επίσης 30 θέσεις στην ΕΛΣΤΑΤ, 48 στο Ταμείο Παρακαταθηκών, 54 σε Ειρηνοδικεία, 100 στο υπ. Δικαιοσύνης, 600 στη ΔΕΗ, 49 στο Λιμενικό, 186 στο ΕΚΑΒ και 500 στο υπουργείο Οικονομικών.
Όλοι οι διαγωνισμοί αναμένεται να τρέξουν αμέσως μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης.
aftodioikisi.gr
Με τις προγνώσεις της Ε.Μ.Υ. να κάνουν λόγο για χιόνια στην Αττική, αν κάποιος με ρωτούσε «ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιβιώσεις σε έναν χιονισμένο ή παγωμένο, ολισθηρό δρόμο;», θα απαντούσα χωρίς δεύτερη σκέψη,
«Μα φυσικά να μην βγεις ποτέ σε αυτόν. Να μείνεις σπίτι».
H  αλήθεια είναι ότι εμείς, οι Έλληνες, και ειδικά όσοι διαβιούν στα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και από την Στερεά Ελλάδα και κάτω, δεν έχουν και μεγάλη επαφή με το χιόνι. Από την άλλη, για να μάθεις τα μικρά μυστικά που απαιτούνται για την κίνηση σε τέτοιες συνθήκες, απαιτούνται ιδιαίτερες δεξιότητες και αρκετές ώρες πίσω από το τιμόνι.
Έτσι, από τη στιγμή που όλα αυτά δεν υπάρχουν, τι καλύτερο από το να μείνεις στο σπίτι. Και βλέπουμε. Κάποια στιγμή θα σταματήσει να χιονίζει, οι πάγοι θα λιώσουν και οι δρόμοι θα γίνουν ξανά βατοί.
Οπότε, υπομονή.
Αν πάλι αποφασίσετε ότι πρέπει, οπωσδήποτε, να βγείτε από το σπίτι, υπάρχουν μερικά μικρά μυστικά για να μην βρεθείτε πάνω σε κάποια κολώνα, μέσα σε ένα χαντάκι, ή στην …αγκαλιά ενός άλλου οχήματος, με απρόβλεπτες συνέπειες.

Εδώ και 28 χρόνια, όταν αναφέρομαι στα όσα πρέπει να κάνει ένας οδηγός όταν κινείται σε χιονισμένους ή παγωμένους δρόμους, το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι η εξής φράση:
«Θα πρέπει να πατάς τόσο απαλά το γκάζι, έτσι ώστε αν μεταξύ της σόλας του παπουτσιού και του πεντάλ υπήρχε ένα φρέσκο αυγό, να καταφέρεις να μη σπάσει». Κάτι ανάλογο, όπως εύκολα μπορείτε να καταλάβετε, ισχύει και για το πάτημα του φρένου.
Μπορεί τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχουν εξελιχθεί και  πλέον συστήματα όπως το ABS και το Ηλεκτρονικό Σύστημα Ευστάθειας (ΕSP) να κάνουν ασύγκριτα πιο εύκολο το έργο του οδηγού, εν τούτοις, το βασικό ζητούμενο μένει το ίδιο.
Όχι απότομες κινήσεις
Όταν, λοιπόν, οδηγούμε στο χιόνι, θα πρέπει να είμαστε απολύτως αφοσιωμένοι σε αυτό που κάνουμε ενώ θα πρέπει να αποφεύγουμε τις απότομες αντιδράσεις. Είτε κατά το στρίψιμο του τιμονιού, είτε στην διάρκεια του φρεναρίσματος, είτε στο πάτημα του γκαζιού.
Ακόμη, όταν είστε σταματημένοι και θέλετε να εκκινήσετε, θα πρέπει το πάτημα του γκαζιού να γίνει με απαλό και προοδευτικό τρόπο. Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι τροχοί θα σπινιάρουν και, εξ αιτίας της μεγάλης ολισθηρότητας του οδοστρώματος, το εμπρός ή το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (αναλόγως με το ποιοι είναι οι κινητήριοι τροχοί) θα κινείται ανεξέλεγκτο. Σε πολλές περιπτώσεις ίσως είναι απαραίτητο να προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε με δεύτερη ταχύτητα.
Ποτέ δεν σταματάμε στις ανηφόρες
Δεν χρειάζεται δα κάποιος να έχει πάρει ντοκτορά στη φυσική για να καταλάβει αυτό που τονίζουμε. Απλά πράγματα είναι. Αν σταματήσεις αυτοκίνητο σε ανηφορικό δρόμο με χιόνι ή πάγο, τότε… να είχαμε να λέγαμε. Είναι από δύσκολο έως απίθανο να καταφέρεις να το κινήσεις ξανά προς τα εμπρός. Έτσι, ίσως χρειαστεί να το αφήσεις να κυλήσει προς τα πίσω και , όταν βρεις το ίσιωμα, να πάρεις φόρα και να προχωρήσεις ξανά στην ανηφόρα.
Κατεβαίνοντας τώρα από ένα ύψωμα, δεν αφήνεις ποτέ το αυτοκίνητο χωρίς ταχύτητα και φυσικά, όσο χαμηλότερη είναι η μέση ωριαία ταχύτητα με την οποία κινείσαι, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να φτάσεις σώος και αβλαβής στον προορισμό σου.
Τα λάστιχα
Από εκεί και πέρα, το να μιλήσουμε για χειμερινά ελαστικά, είναι κάτι που μάλλον δεν ενδείκνυται για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα. Όμως, αν θέλετε να κινηθείτε στο χιόνι και τον πάγο, καλό θα είναι να ξεφουσκώσετε τα λάστιχα, ώστε δημιουργώντας μια μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο, να αυξήσετε –όσο αυτό είναι δυνατόν- τα όρια της πρόσφυσης.
Πάει, το έχασες; Τι κάνεις;
Από τη στιγμή που αποφασίζεις να βγεις από το σπίτι όταν χιονίζει, ένα ενδεχόμενο είναι και να χάσεις, σε κάποια στιγμή, τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Τι κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση;
Η απάντηση είναι, τίποτα. Αφήνεις το τιμόνι, αφήνεις τα πεντάλ και περιμένεις που θα σταματήσει το αυτοκίνητο. Αν πατήσεις φρένο, τότε αυξάνεται η δύναμη της ολίσθησης και, ενδεχομένως το αυτοκίνητο να επιταχύνει, αντί να επιβραδύνει. Στρέφοντας το τιμόνι προς άλλη κατεύθυνση, είναι σαν να χρησιμοποιείς … ακυρωμένη πιστωτική κάρτα. Δεν κάνεις απολύτως τίποτα.
Αποστάσεις ασφαλείας
Αν κινούμενος σε κανονικές συνθήκες η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα είναι για παράδειγμα 5 μέτρα (ας μην ξεχνάμε ότι ρόλο παίζει και η ταχύτητα), με την ίδια ταχύτητα σε ολισθηρό δρόμο με χιόνι ή πάγο, η απόσταση αυτή τριπλασιάζεται.
Επίσης, αν σε κανονικό οδόστρωμα ξεκινάς το φρενάρισμα για να σταματήσεις στο φανάρι 10 μέτρα πριν τον σηματοδότη, στον παγωμένο δρόμο αυτό καλό θα είναι να το κάνεις από τα 25-30 μέτρα πριν.
Βεβαίως, είναι αυτονόητο, ότι  κινείσαι πάντα με πολύ χαμηλή ταχύτητα, η οποία ποτέ δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 40-50 χλμ./ώρα.
Οι αλυσίδες δεν είναι πανάκεια
Είναι γεγονός ότι ελάχιστοι από τους οδηγούς των μεγάλων αστικών κέντρων γνωρίζουν αφενός να τοποθετούν αλυσίδες στα αυτοκίνητά τους και αφετέρου να κινούνται με αυτές. Προκαλεί τον κοινό νου να βλέπεις διάφορους τύπους να κόβουν βόλτες στους καθαρισμένους δρόμους με τις αλυσίδες να κάνουν σαν ερπήστριες τανκ.
Μάλιστα κύριοι. Οι αλυσίδες είναι μόνο για τα κομμάτια του δρόμου που είναι χιονισμένα ή παγωμένα. Όταν βγούμε σε οδόστρωμα που έχει καθαριστεί, τότε τις βγάζουμε. Μπορεί να είναι ταλαιπωρία, αλλά αυτό επιβάλει η κοινή λογική, και όχι μόνο.

Επίσης, τοποθετούμε πάντα τις αλυσίδες στους κινητήριους τροχούς. Η συμβουλή αυτή απευθύνεται (και) σε κάποιους τζιπάτους των Β.Π. (Βορείων Προαστίων) που το όχημά τους διαθέτει ηλεκτρονική τετρακίνηση και εκείνοι βάζουν τις αλυσίδες στους πίσω τροχούς. Δηλαδή, ενώ οι κινητήριοι τροχοί είναι οι εμπρός και οι πίσω ενεργοποιούνται όταν, και αν, το όχημα χάσει την πρόσφυση στο δρόμο, κάποιοι βάζουν αλυσίδες πίσω.
Κύριοι(ες), σας είναι άχρηστες.
Βεβαίως, θα πρέπει να γνωρίζετε πως όλες οι αλυσίδες δεν κάνουν για όλα τα αυτοκίνητα. Όπως τα ελαστικά έχουν νούμερα και ο κάθε κατασκευαστής επιλέγει τον τύπο που ταιριάζει στο κάθε αυτοκίνητο, έτσι και το κάθε ζευγάρι αλυσίδων ταιριάζει για έναν ορισμένο τύπο (ή τύπους) ελαστικών. Είναι κάτι που αναγράφεται στο κουτί.
Καλό θα είναι, πριν βγείτε στο δρόμο, να κάνετε μια πρόβα, έτσι ώστε να μάθετε να τις βάζετε και να τις βγάζετε με σχετική άνεση. Επειδή δε στον δρόμο θα έχει χιόνι ή και πάγο, ένα ζευγάρι γάντια (από αυτά που χρησιμοποιούν οι κηπουροί και αν είναι δυνατόν αδιάβροχο), θα ήταν ότι καλύτερο για την τοποθέτηση και αφαίρεση των αλυσίδων.
Καταλήγοντας, επαναλαμβάνω, ότι αν  πραγματικά δεν χρειάζεται να πάτε έξω, μην το κάνετε. Ακόμα κι αν μπορείτε να οδηγείτε καλά στο χιόνι, κρατήστε στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι ενδεχομένως οι άλλοι να μην μπορούν.
news247.gr
Τι ζητά κανείς από τη δουλειά του για να είναι ευτυχισμένος; Να είναι ευχάριστη, ή όπως αλλιώς θα την αποκαλούσαμε. γλυκιά. Να προσφέρει ικανοποιητικό μισθό, αλλά και να δίνει τη δυνατότητα να γίνει κάποιος δημιουργικός. Να επιτρέπει στον εργαζόμενο να κάνει ταξίδια και να αποκτά νέες μοναδικές εμπειρίες. Σωστά; Ε, λοιπόν ο κύριος της φωτογραφίας τα έχει όλα τα παραπάνω κι όμως η δουλειά του είναι η πιο κουλ από όλες για άλλο λόγο. Ο Τζέιμς Κάμπελ είναι σεφ ζαχαροπλαστικής που για τις ανάγκες της κοπιαστικής και επίπονης εργασίας του δοκίμασε 140 γλυκά σε μία εβδομάδα, 27 από τα οποία σε μόλις μια μέρα. Και όλα αυτά, μόνο στο γαστριμαργικό του ταξίδι στην Ιαπωνία.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Ο κύριος που βλέπεις είναι ο ιθύνων νους πίσω από την προσπάθεια της εταιρίας Marks & Spencer να αναπτύξει με επιτυχία τη σειρά επιδορπίων της. Αυτός και η ομάδα του έχουν αναλάβει να φτιάξουν ελκυστικά γλυκά και όπως φαίνεται τα έχουν καταφέρει πολύ καλά. Δημιούργησαν την “Σφαίρα Τζάφα”, ένα γλυκό κόλαση που όπως υποδηλώνει το όνομά του αποτελεί μια σοκολατένια σφαίρα με “πυρήνα” από ρευστή και ακαταμάχητη σος πορτοκαλιού. Το γλυκό αυτό έγινε ανάρπαστο και στην πρώτη κιόλας μέρα μόνο στη Μεγάλη Βρετανία ξεπούλησε περισσότερα από 170.000 κομμάτια, αποτελώντας το απόλυτο γλυκό trend του 2014.

Αναζητώντας λοιπόν το νέο γλυκό πρόκληση, ο Κάμπελ ταξίδεψε στην Ιαπωνία, σε ένα ταξίδι έμπνευσης για τα νέα του γλυκά από τη νέα σεζόν. Κι αν το Τόκιο ακούγεται σαν ο εντελώς λάθος προορισμός ζαχαροπλαστικής, ο διάσημος Βρετανός Σεφ εξηγεί πως στην Ιαπωνία χτυπάει η καρδιά της πιο πρωτοποριακής τέχνης του γλυκού, με τους Ιάπωνες ζαχαροπλάστες να αποτελούν τους πρωτοπόρους διεθνώς. “Εκεί βρίσκεται η πραγματική εξέλιξη της γαλλικής ζαχαροπλαστικής, πολλαπλασιασμένη με την εργασιακή ηθική και την ακρίβεια των Ιαπώνων, πράγμα που αναβαθμίζει σε άλλο επίπεδο τη ζαχαροπλαστική”.

Πηγή: news247.gr
Το ξεκαρδιστικό λάθος ενός μαθητή στην Αγ. Πετρούπολη, στη Ρωσία, οδήγησε σε μια αξέχαστη θρησκευτική παράσταση και μια επική φωτογραφία.
Ο 12χρονος Ilya Gavrichenko, γύρισε σπίτι του χαρούμενος, καθώς, όπως είπε στους γονείς του, θα έπαιζε στη σχολική παράσταση τον Στάλιν!
Οι δάσκαλοί του, του είχαν πει ότι θα έχει τον ρόλο του Ιωσήφ και ο πρώτος Ιωσήφ που είχε στο μυαλό του ο μικρός ήταν ο ηγέτης της Σοβιετικής Ένωσης. Το γεγονός ότι επρόκειτο για παράσταση θρησκευτικού περιεχομένου ήταν μια μικρή λεπτομέρεια.
Ο Ilya, έφτασε λοιπόν στο σχολείο του με λευκή στρατιωτική στολή, μπότες και παχύ μουστάκι και επειδή δεν υπήρχε χρόνος για άλλη στολή ή άλλο Ιωσήφ, έπαιξε τον ρόλο του δίπλα στην Παρθένο Μαρία, σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Στη σκηνή, γιατί στο ακροατήριο γινόταν χαμός.
"Κάθε φορά, που έβγαινε στη σκηνή, οι μητέρες από κάτω έκλαιγαν απ' τα γέλια", είπε ο πατέρας του Fedor, ο οποίος πάντως ήταν πολύ ευχαριστημένος από τη στολή και το μουστάκι του γιου του.
(Πηγή: Dailymail.com)
Ως προς την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων των δυνητικών Παρόχων Κατάρτισης και Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης με τίτλο «Επιταγή διασύνδεσης με την αγορά εργασίας ανέργων αποφοίτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ» (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 12/2014), ανακοινώνεται ότι λόγω προγραμματισμού της ηλεκτρονικής πλατφόρμας www.voucher.gov.gr η ανάρτηση της ηλεκτρονικής αίτησης των Παρόχων θα γίνει στις 19 Ιανουαρίου 2015.
Για τον λόγο αυτό θα προηγηθεί η κατάθεση των φακέλων των δικαιολογητικών, σύμφωνα με οδηγίες οι οποίες αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ και στη συνέχεια θα γίνει και η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης.
Μετά από δύο χρόνια επιτυχημένης θητείας, ο Χοσέ Μιγκέλ Γκονζάλεθ "Μίτσελ" αποχαιρετά τον Ολυμπιακό.
Ο 52χρονος προπονητής έλυσε τη συνεργασία του με τους "ερυθρόλευκους", τους οποίους οδήγησε σε δύο διαδοχικά πρωταθλήματα της Σούπερ Λίγκας (2013, 2014), ένα κύπελλο (2013) και την εξαιρετική ευρωπαϊκή παρουσία στο φετινό Τσάμπιονς Λιγκ. Η θητεία του στον Πειραιά διήρκεσε 23 μήνες, καθώς ξεκίνησε στις 3 Φεβρουαρίου του 2013.
Η Ελλάδα αποτέλεσε τον πρώτο "διεθνή" σταθμό στην προπονητική καριέρα του Μίτσελ, καθώς είχαν προηγηθεί η Ράγιο Βαγεκάνο, η Β΄ ομάδα της Ρεάλ Μαδρίτης, η Χετάφε και η Σεβίλη.
Η ανακοίνωση που εξέδωσαν οι πρωταθλητές Ελλάδας:
"Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας της με τον προπονητή Μίτσελ Γκονζάλεθ. Ολόκληρη η οικογένεια του Ολυμπιακού ευχαριστεί τον Μίτσελ για την προσφορά του στον Σύλλογο και του εύχεται κάθε επιτυχία στην συνέχεια της καριέρας του".
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!