Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Το τυρί εξίσου εθιστικό με τα ναρκωτικά, λένε οι επιστήμονες
Το τυρί περιέχει μια χημική ουσία που επίσης εμπεριέχεται στις ναρκωτικά, υποστηρίζουν αμερικανοί ερευνητές, προειδοποιώντας ότι μπορεί να προκαλέσει εθισμό.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο Public Library of Science One, η Δρ Έρικα Σουλτ και οι συνεργάτες της θέλησαν να διερευνήσουν γιατί ορισμένα τρόφιμα είναι πιο εθιστικά από κάποια άλλα.

Χρησιμοποιώντας την κλίμακα Yale Food Addiction Scale, θέλησαν να μετρήσουν τον βαθμό εξάρτησης των ανθρώπων σε διάφορα τρόφιμα. Αρχικά ζήτησαν από 120 φοιτητές να επιλέξουν μεταξύ 35 τροφών ποικίλης διατροφικής αξίας. Στο δεύτερο σκέλος της μελέτης, 384 άτομα έπρεπε να επιλέξουν από την ίδια λίστα τροφίμων, η οποία όμως είχε καταρτιστεί με ιεραρχική γραμμή σειρά.

Εν τέλει διαπίστωσαν ότι το τυρί είναι εθιστικό, καθώς περιέχει κασεΐνη.

Η κασεΐνη, η οποία είναι παρούσα σε όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα, μπορεί να επιδράσει στους υποδοχείς οπιοειδών του ανθρώπινου εγκεφάλου, οι οποίοι ευθύνονται για τις εξαρτητικές συμπεριφορές.

Και φυσικά τις υψηλότερες θέσεις στη λίστα με τα τρόφιμα που προκαλούν εθισμό, περιλαμβάνονταν όσα εμπεριείχαν τυρί.

Οι επιστήμονες παρατήρησαν, επίσης, ότι τα κατεργασμένα τρόφιμα σχετίζονται περισσότερο με την εξαρτητική συμπεριφορά, με τα λιπαρά φαγητά να είναι εκείνα που δύσκολα μπορεί κανείς να απαλλαγεί.

«Τα λιπαρά σχετίζονται με προβληματική φαγητική συμπεριφορά, ανεξαρτήτως αν το άτομο έχει ενδείξεις εθιστικής συμπεριφοράς ή όχι» εξηγεί η Δρ Σουλτ.
in.gr
Ρόουλινγκ: Νομίζω τελειώσαμε πια με τον Χάρι Πότερ
Την ώρα που το θεατρικό «Ο Χάρι Πότερ και το Καταραμένο Παιδί» έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στο Λονδίνο, έχοντας λάβει διθυραμβικές κριτικές, η δημιουργός του διοπτροφόρου μάγου δήλωνε: «Νομίζω ότι τελειώσαμε πια με τον Χάρι Πότερ».

Η Ρόουλινγκ, η οποία μετά τα επτά μυθιστορήματα με ήρωα τον Χάρι Πότερ έλεγε ότι δεν είχε σκοπό να γράψει κάποια συνέχεια, έγραψε την ιστορία πάνω στην οποία βασίστηκε η θεατρική παράσταση.

Η ιστορία διαδραματίζεται 19 χρόνια μετά τη μεγάλη μάχη του Χάρι Πότερ με τον Λόρδο Βόλντεμορτ και αυτή τη φορά, τόσο ο Χάρι, όσο και ο γιος του θα κληθούν να αντιμετωπίσουν μία νέα πρόκληση.

Μιλώντας στο πρακτορείο Reuters, η Ρόουλινγκ σημείωσε ότι η παρουσίαση του θεατρικού και η ταυτόχρονη κυκλοφορία του θεατρικού κειμένου σε βιβλίο δεν οδηγούν σε νέες ιστορίες.

Το «Harry Potter and the Cursed Child» ήταν το βιβλίο με τις περισσότερες προπαραγγελίες στο Amazon.co.uk. Οι κριτικοί λογοτεχνίας εμφανίστηκαν μάλλον απογοητευμένοι, καθώς θεώρησαν ότι η ιστορία ήταν ατελής και ότι έπρεπε να τη δει κάποιος στην σκηνή παρά να την διαβάσει.

Το κείμενο που έγραψε η Ρόουλινγκ σε συνεργασία με τον Τζακ Θορν και τον Τζον Τίφανι κυκλοφόρησε ήδη στην Ελλάδα στα αγγλικά, ενώ στα ελληνικά θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Ψυχογιός στις 29 Σεπτεμβρίου. Το e-book της ελληνικής γλώσσας θα κυκλοφορήσει από το Pottermore, ψηφιακό εκδότη των ιστοριών του Χάρι Πότερ και του κόσμου της Ρόουλινγκ.

Η Τζόαν Ρόουλινγκ έχει δηλώσει ότι θα ήθελε η θεατρική παράσταση να είναι προσβάσιμη σε όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο. Ερωτηθείσα εάν η παράσταση θα ανέβει στο Μπρόντγουεϊ, η Ρόουλινγκ είπε ότι θα ήθελε η παραγωγή να κινηθεί ευρύτερα από αυτό. «Θα ήθελα να το δουν όσο περισσότεροι φαν του Πότερ μπορούν» είπε, ενώ η παραγωγός Σόνια Φρίντμαν δήλωσε ότι και εκείνη έχει μεγάλες ελπίδες ότι η παράσταση θα μπορέσει να παρουσιαστεί σε πολλές χώρες.

Μπορεί η Ρόουλινγκ να δηλώνει ότι έχει τελειώσει με τον Χάρι Πότερ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει τελειώσει και με τον κόσμο του. Έχει γράψει το σενάριο για την επικείμενη περιπέτεια «Φανταστικά Πλάσματα και Πού Βρίσκονται» (που εκτυλίσσεται πριν τα γεγονότα των βιβλίων Χάρι Πότερ), ενώ σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της ταινίας Ντέιβιντ Γέιτς, η Ρόουλινγκ έχει γράψει το σενάριο για μία δεύτερη ταινία και έχει ιδέες και για μία τρίτη.

Τα «Φανταστικά Πλάσματα» επρόκειτο να ήταν μέρος μιας τριλογίας, σε σενάριο της Ρόουλινγκ.

* Η ταινία «Φανταστικά Ζώα και Πού Βρίσκονται» θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 17 Νοεμβρίου, σε διανομή Tanweer.

Μέσα σε δύο μήνες από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης από την τρόικα επέστρεψαν στις τράπεζες καταθέσεις 4,5 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή», οι καταθέσεις στα τέλη Ιουλίου αυξήθηκαν στα επίπεδα των 127 δισ. ευρώ από 122,5 δισ. στα τέλη Μαΐου, οπότε έδωσε το «πράσινο φως» το Eurogroup.
Όπως σημειώνεται σε μελέτη της Eurobank για τις επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από την επιβολή των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων, 15-20 δισ. ευρώ που βρίσκονται κάτω από στρώματα θα μπορούσαν να επιστρέψουν στις τράπεζες με την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης.

Απίστευτα στοιχεία έφερε στο φως της δημοσιότητας η ετήσια έκθεση της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), σύμφωνα με την οποία, μετά βίας, μόλις τρεις στους δέκα φοιτητές ολοκληρώνουν τις σπουδές τους και παίρνουν πτυχίο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έκθεση, που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα «Καθημερινή», ο ρυθμός και το ποσοστό αποφοίτησης μπορούν να θεωρηθούν ένδειξη της αποτελεσματικότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Ο μέσος όρος των ποσοστών αποφοίτησης των χωρών του δείγματος της UNESCO αυξάνεται διαχρονικά, ξεπερνώντας το 40% το 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης.
Ωστόσο στην Ελλάδα το ποσοστό αποφοίτησης αυξάνεται – έστω και οριακά – ετησίως τα τελευταία χρόνια αλλά παραμένει περισσότερες από δέκα ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τον μέσο όρο – στο 27,8% το 2014.
Με βάση την έκθεση το 2014 υπήρχαν 190.835 φοιτητές στα ελληνικά πανεπιστήμια, ΑΕΙ και ΤΕΙ που δεν είχαν ξεπεράσει τον κανονικό χρόνο σπουδών.
Ακόμα περισσότεροι όμως – 213.098 φοιτητές – βρίσκονταν πέραν των κανονικών εξαμήνων της σχολής τους. Φυσικά, οι λιμνάζοντες φοιτητές αυξάνουν και τον αριθμό των φοιτητών. Από τις 30 χώρες του δείγματος η Ελλάδα έχει το δεύτερο μεγαλύτερο μέσο όρο φοιτητών/διδασκόντων για το 2014, υπερδιπλάσιος του ευρωπαϊκού μέσου όρου.
Δηλαδή, ο μέσος όρος στην Ελλάδα είναι 44,5 φοιτητές προς έναν καθηγητή, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 18,6.
Τα ΑΕΙ αντιμετωπίζουν την κατάσταση με ανεκτικότητα , την ίδια ώρα που ασθμαίνουν υπό το βάρος των προβλημάτων που προκαλεί η υποχρηματοδότηση τους.

Για τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο μίλησε στο Etonline η «Μπρέντα» από τη δημοφιλή σειρά «Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς».Η 45χρονη Σάνεν Ντόχερτι, η οποία έγινε γνωστή και από το ρόλο της Πρου στις «Μάγισσες» που πρόβαλε στη χώρα μας το Star, συγκίνησε τους πάντες με την συγκλονιστική εξομολόγησή της, ενώ αποκάλυψε ότι ο καρκίνος έκανε μετάσταση.

«Είχα καρκίνο στο στήθος και εξαπλώθηκε στους λεμφαδένες και σε μία από τις επεμβάσεις ανακαλύψαμε ότι κάποια από τα καρκινικά κύτταρα μπορεί να έχουν φύγει από τους λεμφαδένες» ανέφερε και πρόσθεσε: «Για αυτόν τον λόγο κάνω χημειοθεραπεία και θα ακολουθήσουν οι ακτινοβολίες».

Μάλιστα, η διάσημη ηθοποιός, η οποία, υποβλήθηκε σε μαστεκτομή ενώ τις προάλλες, όπως έγραψε το star.gr, ανέβασε μια σειρά φωτογραφιών που απεικονίζουν καρέ-καρέ το ξύρισμα του κεφαλιού της, προκειμένου να δώσει κουράγιο σε άλλους ασθενείς, μίλησε και για την μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζει στη μάχη της με τον καρκίνο.

«Το άγνωστο είναι πάντα το πιο τρομακτικό. Θα έχει αποτέλεσμα η χημειοθεραπεία και οι ακτινοβολίες; Θα πρέπει να το ξαναπεράσω; Όλα τα άλλα, ο πόνος, η ζωή χωρίς μαστό, μπορείς να τα διαχειριστείς. Η ανησυχία για το μέλλον σου και το πώς αυτό θα επηρεάσει εκείνους που αγαπάς είναι επίσης δύσκολο».

Μάλιστα, δεν δίστασε να εξομολογηθεί ότι μετά την μαστεκτομή, κατέρρευσε σε δοκιμαστήριο, ενώ διάλεγε νέο στηθόδεσμο.



«Ήταν τραυματική και απαίσια εμπειρία. Όταν μπήκε μέσα στο dressing room η μαμά μου ξέσπασα σε κλάματα και έφυγα από το κατάστημα. Πήγα στο αυτοκίνητο και συνέχισα να κλαίω» ανέφερε, ενώ αποκάλυψε πώς ένιωσε όταν είδε να χάνει τα μαλλιά της.

«Προσπάθησα να τα χτενίσω και έπεφταν. Θυμάμαι να κρατάω τούφες στα χέρια μου και να τρέχω κλαίγοντας στη μητέρα μου. Της είπα να πιάσει το ψαλίδι από την κουζίνα, μάζεψε τα μαλλιά μου σε αλογοουρά και τα έκοψε», διηγήθηκε, ενώ στη συνέχεια ξύρισε το κεφάλι της, στιγμή που, όπως σας ενημερώσαμε μοιράστηκε με τους θαυμαστές της στα social media.



Όσο για τις δυσκολίες της χημειοθεπείας; Δεν δίστασε να αναφερθεί ακόμα και σε αυτές: «Κάνεις εμετό κάθε δευτερόλεπτο. Μετά από την πρώτη θεραπεία έχασα αμέσως τέσσερα κιλά. Το τελευταίο που θέλεις είναι να μπεις σε αυτοκίνητο».

Τέλος, τόνισε ότι ήθελε να μοιραστεί την περιπέτεια της υγείας της με τον κόσμο καθώς ελπίζει με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσει ανθρώπους που αντιμετωπίζουν την ίδια ή παρόμοια κατάσταση με εκείνη.

«Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι είναι ο καρκίνος. Ναι, σε γερνάει, αλλά μπορεί και να φουσκώσεις από τα φάρμακα. Υπάρχουν τόσες πολλές αντιδράσεις. Δεν ήθελα κανένας να με βγάλει φωτογραφία και να πει ''Θεέ μου, κοίτα την''. Ήθελα να μιλήσω ανοιχτά για αυτό. Είναι πιο εύκολο να ζήσω με καρκίνο αν ξέρω ότι βοηθάω τουλάχιστον έναν άνθρωπο» δήλωσε.

«Καμία περαιτέρω ανοχή» στην αφισορύπανση, δεν πρόκειται να επιδείξει ο Δήμος Αρταίων, ο οποίος με ανακοίνωσή του ενημερώνει πως θα προχωρήσει στην επιβολή προστίμων ύψους έως και 5.000 ευρώ για περιπτώσεις αφισοκολλήσεων και γενικότερα ρύπανσης της πόλης με αναρτήσεις διαφημιστικών πινακίδων.
Ταυτόχρονα στην απομάκρυνση αφισών που παράνομα έχουν τοποθετηθεί το τελευταίο διάστημα στην πόλη της Άρτας έχουν προχωρήσει οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
Στην ίδια ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι αφίσες μπορούν να αναρτώνται μόνο στα οριοθετημένα από το Δήμο Αρταίων σημεία.
aftodioikisi.gr

Όργιο... λαθρεμπορίας και νοθείας, καθώς και κλοπών στις αντλίες και στην αγορά του υγραερίου κίνησης καταγγέλλουν παράγοντες του κλάδου.

Στόχος των παράνομων διακινητών η... τσέπη 200.000 οδηγών ΙΧ, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης μετέτρεψαν τους κινητήρες των οχημάτων τους, προκειμένου να γλιτώσουν την ακριβή βενζίνη, αλλά τελικά πέφτουν θύματα οικονομικής απάτης.

Σύμφωνα με νόμιμες επιχειρήσεις της αγοράς, οι συνηθισμένοι τρόποι παρανομίας είναι η πώληση υγραερίου που προορίζεται για τη βιομηχανία και τη θέρμανση ως «κίνησης», η ανάμειξη των προϊόντων αλλά και οι παρεμβάσεις στις αντλίες ώστε να μη γεμίζει το ρεζερβουάρ του οχήματος με τις ακριβείς αιτούμενες ποσότητες.

Στην πρώτη περίπτωση το κέρδος για τον λαθρέμπορο είναι η διαφορά του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης καθώς το LPG για τη βιομηχανία κα τη θέρμανση πωλείται φθηνότερα κατά περίπου 0,15 ευρώ ανά λίτρο. Το υγραέριο κίνησης έχει τελική τιμή γύρω στα 0,65 ευρώ και το καύσιμο για τις επιχειρήσεις και τις σόμπες κοστίζει περίπου 0,50 ευρώ.

Στη δεύτερη, επιτήδειοι πρατηριούχοι παρεμβαίνουν στις αντλίες έχοντας τοποθετήσει ειδικό λογισμικό με αποτέλεσμα να κλέβουν έως και 10% των λίτρων που πληρώνει ο οδηγός για να γεμίσει το ντεπόζιτο του οχήματος με καύσιμο.

Οι εκτιμήσεις θέλουν περίπου το 10% των ποσοτήτων που διατίθενται στην αγορά να είναι προϊόν παράνομης διακίνησης. Να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο καταναλώνονται περίπου 450.000 κυβικά μέτρα υγραερίου κίνησης από τα περίπου 800 πρατήρια της αγοράς.

Το ύψος της φοροδιαφυγής εκτιμάται σε 14 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ νόμιμοι επιχειρηματίες του κλάδου κάνουν λόγο για απουσία ελέγχου από την αγορά, ενώ σημειώνουν την ελλιπή εφαρμογή της νομοθεσίας.

ΠΗΓΗ:Έθνος

Θεατρικές παραστάσεις στο πλευρό μεγάλων ηθοποιών, τηλεοπτικές εμφανίσεις σε διάφορα επιτυχημένα σίριαλ, ραδιοφωνικές παραγωγές και σπουδές στο θέατρο και στη σκηνοθεσία.
Μέχρι και πριν από τρία χρόνια τα παραπάνω αρκούσαν για να περιγράψουν τη ζωή του Γιώργου Μπασιάκου. Το 2013, όμως, με το πρόγραμμα κινητικότητας δημοσίων υπαλλήλων η ζωή τού επιφύλασσε μία απροσδόκητη επαγγελματική εξέλιξη. Επειτα από περίπου 20 χρόνια ως εργαζόμενος στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αθήνα 9,84» βρέθηκε να υπηρετεί στην Ελληνική Αστυνομία. «Ποτέ δεν είχα φανταστεί τον εαυτό μου να ανήκει στις τάξεις της ΕΛ.ΑΣ. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν: «Τι μπορώ να κάνω εγώ εκεί;»», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο Γιώργος Μπασιάκος.
Ως ανήσυχο πνεύμα με καλλιτεχνικές αναζητήσεις, και αστείρευτη ανάγκη για επικοινωνία και αλληλεπίδραση, η μετακίνησή του στην Αστυνομία έμοιαζε για εκείνον και τον κύκλο του σαν είδηση-σοκ.
Ωστόσο, πολύ σύντομα βρήκε τη θέση του στους κόλπους της ΕΛ.ΑΣ. ως πολιτικός υπάλληλος στο Αστυνομικό Τμήμα Κηφισιάς στο Γραφείο Επιδόσεων.
«Η δουλειά μου αυτή είναι τυπική και γραφειοκρατική. Δεν έρχομαι σε άμεση επαφή με τους πολίτες. Βοηθώ στη διεκπεραίωση διάφορων εργασιών. Πριν μπω στην Αστυνομία είχα υποδυθεί μόνο θεατρικά και τηλεοπτικά τον αστυνομικό. Σύντομα, όμως, εναρμονίστηκα με τα νέα μου καθήκοντα», δηλώνει.
Η μετακίνησή του αυτή, εντούτοις, δεν τον «χώρισε» από τη μεγάλη του αγάπη, το θέατρο, ούτε τον εμπόδισε να συμμετάσχει σε τηλεοπτικές διαφημίσεις. Εδώ και περίπου έναν χρόνο ο Γιώργος Μπασιάκος έχει μπει μέσα από τη μικρή οθόνη σε όλα τα ελληνικά νοικοκυριά. Για τις διαφημιστικές ανάγκες τράπεζας, υποδύεται τον ψαρά στην οδό Αθηνάς.

«Πιστεύω ότι η διαφήμιση άρεσε γιατί πρωταγωνιστές είναι απλοί άνθρωποι που παλεύουν για το μεροκάματο», δηλώνει ο δραστήριος ηθοποιός, ο οποίος δίνει παραστάσεις με τη θεατρική ομάδα της Αστυνομίας.
<p>«Πιστεύω ότι η διαφήμιση άρεσε γιατί πρωταγωνιστές είναι απλοί άνθρωποι που παλεύουν για το μεροκάματο», δηλώνει ο δραστήριος ηθοποιός, ο οποίος δίνει παραστάσεις με τη θεατρική ομάδα τ
Οντας «ψαγμένος» με την τεχνολογία προσφέρει στους πελάτες του τη δυνατότητα πληρωμής με κάρτα σε τερματικά POS, καταφέρνοντας να… μπει στο μάτι του συναδέλφου – ανταγωνιστή του. Με την ατάκα του «Τι έγινε συνάδελφε, ψάρωσες;», έχει χαρίσει άφθονο γέλιο στους τηλεθεατές.
«Με φωνάζουν συνάδελφο»
«Ο κόσμος ”αγκάλιασε” αυτή τη διαφήμιση, το δεύτερο μέρος της οποίας κυκλοφόρησε φέτος το καλοκαίρι, όπου ο συνάδελφος-ψαράς ”έκλεψε” την ιδέα μου και προσφέρει κι εκείνος στους πελάτες του την επιλογή πληρωμής με κάρτα. Πολλές φορές στον δρόμο με ρωτούν αν… ψάρωσα. Εκείνοι που τη λάτρεψαν περισσότερο, πάντως, είναι οι ψαράδες στην οδό Αθηνάς, όπου γυρίστηκε. Δεν τολμώ να περάσω από εκεί. Μόλις με δουν με φωνάζουν συνάδελφο κι όλο αυτό είναι πολύ όμορφο. Πιστεύω ότι η διαφήμιση αυτή άρεσε γιατί πρωταγωνιστές είναι απλοί άνθρωποι που παλεύουν για το μεροκάματο», δηλώνει. «Δεν είχα πρόβλημα στο να συμμετάσχω στη διαφήμιση. Από τη στιγμή που οι σπουδές μου είναι επάνω στο θέατρο και ο νόμος το προβλέπει, μπορώ, έπειτα από άδεια από την ΕΛ.ΑΣ., να παίζω ως ηθοποιός. Κι αυτό για εμένα είναι όαση», λέει, ακόμη.
Στην Αστυνομία, άλλωστε, πέρα από την εργασία του στο Γραφείο Επιδόσεων, προσφέρει την εμπειρία και τις γνώσεις του στους αστυνομικούς που έχουν καλλιτεχνικές ευαισθησίες και συμμετέχουν στη θεατρική ομάδα της ΕΛ.ΑΣ.

 
Ο ψαράς με το POS που υπηρετεί στο... Τμήμα Κηφισιάς
Η ομάδα αυτή συστάθηκε το 1999 και στα 17 χρόνια λειτουργίας της έχει αποσπάσει τιμητικές διακρίσεις και βραβεία, αλλά και να προσεγγίσει τον κόσμο μέσα από μια άλλη οπτική. Φέτος, αστυνομικοί διάφορων ειδικοτήτων ανέβηκαν στο σανίδι, παίζοντας αφιλοκερδώς την παράσταση «Ο Ηλίας του 16ου».
«Η θεατρική ομάδα της Αστυνομίας δίνει παραστάσεις σε δήμους και σωφρονιστικά ιδρύματα. Η έκπληξη του κόσμου είναι μεγάλη και οι εντυπώσεις πολύ θετικές. Με τα παιδιά έχουμε δουλέψει ατελείωτες ώρες για να προσφέρουμε κάτι αμιγώς επαγγελματικό. Η ομάδα προϋπήρχε, αλλά με τη δική μου βοήθεια κατακτήσαμε άλλο επίπεδο ερμηνείας. Συνεχώς, μετά την ολοκλήρωση της παράστασης, πολλοί μου λένε: ”Μα είναι όλοι αστυνομικοί; Δεν είναι κανείς τους επαγγελματίας ηθοποιός;”. Αυτό αποτελεί μία μεγάλη επιβράβευση και για εμένα και τα παιδιά που εργάστηκαν πολύ σκληρά», τονίζει ο Γιώργος Μπασιάκος. «Καταλαβαίνω πως στην αρχή είναι ένα σοκ για τον κόσμο. Υπάρχει η αντίληψη ότι οι αστυνομικοί είναι αυστηροί επαγγελματίες. Ωστόσο, μέσα στην ημέρα κάποια στιγμή βγάζουν τη στολή.
Η ανάγκη τους να ”ξεσπάσουν” είναι μεγαλύτερη, γιατί εργάζονται κάτω από δύσκολες συνθήκες και οι απαιτήσεις του επαγγέλματος που ακολουθούν είναι πολύ υψηλές.
Για κάποιους αποτελούν στόχο και πολλές φορές η ζωή τους κινδυνεύει. Το θέατρο, συνεπώς, είναι ένας τρόπος να γαληνέψει η ψυχή σου και να αποφορτιστείς από τη σκληρή πραγματικότητα», συνεχίζει. «Πολύς κόσμος νομίζει ότι θα δει μια ερασιτεχνική παράσταση. Εγγυώμαι ότι η παράσταση δεν είναι ερασιτεχνική. Πολλοί επαγγελματικοί θίασοι τη ζηλεύουν», καταλήγει ο κ. Μπασιάκος, σημειώνοντας πως από τον Σεπτέμβριο θα δοθούν νέες παραστάσεις σε δήμους και σωφρονιστικά ιδρύματα με αστυνομικούς σε ρόλο ηθοποιού.
Πηγή: «Έθνος»

Οριακή είναι η κατάσταση στην αγορά αυτοκινήτου μετά τις ριζικές αλλαγές αναφορικά με το νέο τρόπο υπολογισμού των τελών ταξινόμησης, αλλά και την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα τέλη ταξινόμησης, από 1ης Ιουνίου 2016 που ουσιαστικά έχει πάψει να ισχύει το μέτρο της απόσυρσης, κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών είναι η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων ενός αυτοκινήτου και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε. Στις αξιοσημείωτες αλλαγές και η κατάργηση του φόρου πολυτελείας, η απαλλαγή των υβριδικών κατά 50% από το τέλος ταξινόμησης και πλήρης απαλλαγή μόνον των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Ημερησίας», με πρόσφατη τροπολογία γίνεται ευνοϊκότερη η φορολόγηση των τελών ταξινόμησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με προδιαγραφές ρύπων Euro 5 (δεν ισχύουν επιβαρύνσεις), ενώ καμία απολύτως διαφοροποίηση δεν υπάρχει στα πιο ρυπογόνα (Euro 4 και παλαιότερα).
Πώς διαμορφώνονται τα νέα τέλη ταξινόμησης
Με τα νέα δεδομένα για να καθορισθεί ο τελικός συντελεστής των τελών ταξινόμησης συνυπολογίζονται και οι ρύποι και με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται απομείωση των συντελεστών κατά 5% για ρύπους έως 100 γρ./χλμ. και αυξήσεις από 10% έως 60% για ρύπους από 121 γρ./χλμ. και άνω. Στην περίπτωση των Ι.Χ. με ρύπους από 101-120 γρ./χλμ. δεν προβλέπεται καμία αυξομείωση στον συντελεστή.
Οι τελικοί συντελεστές των τελών ταξινόμησης διαμορφώνονται ως εξής:
  • Για Ι.Χ. φορολογητέας αξίας έως 14.000 ευρώ ο συντελεστής είναι στο 3,8% (532 ευρώ) για αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων έως 100 γρ./χλμ., 4% (560 ευρώ) για ρύπους 101-120 γρ./χλμ., 4,4% (616 ευρώ) για ρύπους 121-140 γρ./χλμ.
  • Για Ι.Χ. φορολογητέας αξίας από 14.001-17.000 συντελεστής από 7,60% έως 16% (τέλη από 1.064 έως 2.720 ευρώ).
  • Για Ι.Χ. φορολογητέας αξίας 17.001-20.000 ευρώ συντελεστής από 15,2% έως 32% (τέλη από 2.584 έως 6.400 ευρώ).
  • Για Ι.Χ. φορολογητέας αξίας 20.001-25.000 ευρώ συντελεστής 22,8% έως 48% (τέλη από 4.520 έως 12.000).
  • Για Ι.Χ. φορολογητέας αξίας 25.001 ευρώ (και άνω) συντελεστής από 30,4% έως 64%.( τέλη από 7.600 έως 16.000 ευρώ).

Τα κρεμμύδια είναι από τα πιο υγιεινά και γευστικά λαχανικά, απαραίτητα στην κουζίνα για την παρασκευή σχεδόν όλων των φαγητών.

Ωστόσο, το πρόβλημα του καθαρισμού τους παραμένει αφού για να τα κόψουμε πρέπει να ρίχουμε πολύ… κλάμα! Μια εταιρεία όμως στην Ιαπωνία πρόκειται να κυκλοφορήσει από το φθινόπωρο κρεμμύδια χωρίς… δάκρυα!

Με την ονομασία “Smile Ball” τα κρεμμύδια υπόσχονται να μας κάνουν να χαμογελάμε και όχι να κλαίμε.

Τα κρεμμύδια απελευθερώνουν πτητικά αέρια όταν κόβονται με αποτέλεσμα αυτό να προκαλεί κάψιμο στα μάτια και κατ’ επέκταση δάκρυα.

Οι επιστήμονες όμως μιας εταιρείας παραγωγής τροφίμων κατάφεραν να περιορίσουν τα αέρια αυτά βομβαρδίζοντας τα κρεμμύδια με ακτινοβολία ιόντων, κάνοντας τα εν λόγω λαχανικά λιγότερο καυτερά. Ήδη ετοιμάζονται να βγουν στην αγορά στην τιμή των 4 περίπου δολαρίων για δύο τεμάχια.

Πηγή: perierga.gr

Οι selfie φωτογραφίες είναι μια τάση δημοφιλής σε όλο τον κόσμο, και συνήθως λαμβάνονται από απόσταση ίση με το χέρι του χρήστη (αν και η χρήση των «selfie sticks» το αλλάζει αυτό).

Αυτό σημαίνει πως συχνά το αποτέλεσμα δεν είναι κολακευτικό, καθώς «μεγαλώνει» μύτες, μικραίνει αυτιά κλπ. Για αυτό τον λόγο - καθώς και για την περαιτέρω εξέλιξη της ψηφιακής επεξεργασίας φωτογραφιών - ερευνητές του Princeton University ανέπτυξαν μια νέα μέθοδο επεξεργασίας selfies, που επιτρέπει την τροποποίηση μιας φωτογραφίας, έτσι ώστε να δίνεται η εντύπωση ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε από μεγαλύτερη απόσταση, όπως σε κανονικές, επαγγελματικές φωτογραφίες.

Το συγκεκριμένο εργαλείο μπορεί επίσης να αλλάξει τη γωνία λήψης κάποιου, έτσι ώστε να φαίνεται π.χ. ότι η κάμερα ήταν πιο ψηλά, πιο χαμηλά κλπ. Ακόμη, φωτογραφίες που έχουν υποστεί τέτοια τροποποίηση μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργεί 3D εικόνων - ακόμα και «ζωντανών», εν κινήσει φωτογραφιών, όπως αυτές που βλέπει κανείς στις ταινίες του «Χάρι Πότερ».

«Αν και πρόκειται για την εποχή της selfie, πολλοί δεν γνωρίζουν πόσο αυτές οι φωτογραφίες απέχουν από την πραγματικότητα, επειδή η κάμερα είναι πολύ κοντά» λέει ο Οχάντ Φριντ, επικεφαλής developer της συγκεκριμένης μεθόδου και υποψήφιος διδάκτως στο τμήμα Επιστημών Υπολογιστών του Princeton. «Τώρα που είναι δυνατή η τροποποίηση τόσο πολλών στοιχείων μιας φωτογραφίας απευθείας στο τηλέφωνο, θέλαμε να προσθέσουμε έναν νέο τρόπο επεξεργασίας προσώπων, που να διατηρεί τον ρεαλισμό».

Σύμφωνα με τους ερευνητές, πρόκειται για το πρώτο project που ασχολείται με το θέμα της παραμόρφωσης σε φωτογραφίες selfie, λόγω απόστασης. «Ως άνθρωποι, έχουμε εξελιχθεί έτσι ώστε να είμαστε ευαίσθητοι σε λεπτομέρειες στα πρόσωπα άλλων ανθρώπων, οπότε χαρακτηριστικά ή μικρά προβλήματα σε εικόνες τείνουν να ξεχωρίζουν» λέει ο Άνταμ Φίνκελσταϊν, senior author του συγκεκριμένου paper και καθηγητής Επιστήμης Υπολογιστών.

«Με αυτή τη μέθοδο, έπρεπε να εξασφαλίσουμε ότι οι παρεμβάσεις στις φωτογραφίες έμοιαζαν ρεαλιστικές και η ποιότητα των αποτελεσμάτων που ήμασταν σε θέση να επιτύχουμε ξεκινώντας από μία και μόνη φωτογραφία ήταν έκπληξη» σημειώνει.
real.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!