Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Το «Sex and The City», η σειρά που προκάλεσε φρενίτιδα στις γυναίκες σε όλον τον κόσμο, επιστρέφει. To reunion της Κάρι Μπράτσο και της παρέας της επιβεβαίωσε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ. Σε συνέντευξη της η ηθοποιός αποκάλυψε πως και οι τέσσερις πρωταγωνίστριες είπαν το πολυπόθητο «ναι» για να επιστρέψουν στους ρόλους που τις έκαναν γνωστές σε όλον τον  κόσμο.
«Δεν νομίζω ότι καμία από εμάς είπε όχι», δήλωσε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ στο Press Association. Ωστόσο, ξεκαθάρισε, ότι δεν είναι σε θέση να γνωρίζει αν οι τέσσερις ηρωίδες θα επιστρέψουν στην μικρή ή στην μεγάλη οθόνη. «Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για σειρά ή για ταινία».
Διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Σουηδία για νοσηλευτές, γιατρούς και μάγειρες έχουν την δυνατότητα να καλυφθούν από Ελληνες πολίτες που επιθυμούν. Το «Eures Σουηδίας» σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ έχει ανακοινώσει διαθέσιμες θέσεις όπου οι υποψήφιοι που επιθυμούν να εργαστούν πρέπει να επισκεφτούν τη σελίδα του ΟΑΕΔ όπου υπάρχουν όλες οι πληροφορίες. Η αξιολόγηση των υποψηφίων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στις 24 και 25 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη και στις 26 και 27 Οκτωβρίου στην Αθήνα.
ellines_giaytroiok

Οι Δημοτικές Αρχές του Παρισιού σχεδιάζουν να ανοίξουν στη γαλλική πρωτεύουσα, κάποια στιγμή στο όχι πολύ μακρινό μέλλον, ένα πάρκο για γυμνιστές.
«Πρέπει να βρούμε το σωστό μέρος και δεν θέλουμε να ενοχλήσουμε κανέναν ούτε να προκαλέσουμε αναστάτωση», δήλωσε ο αντιδήμαρχος του Παρισιού Μπρινό Ζιλιάρ. «Θα είναι πιθανόν ένα πάρκο ή κήπος».
«Άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες το έχουν κάνει, πολύ πρόσφατα το Βερολίνο», πρόσθεσε.
Τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού στο Παρίσι δεν είναι ασυνήθιστο να βλέπει κανείς άνδρες και γυναίκες ελάχιστα ντυμένους να κάνουν ηλιοθεραπεία στις όχθες του ποταμού Σηκουάνα και σε μερικά πάρκα. Πολιτικοί του κόμματος των οικολόγων έχουν προτείνει η πόλη να κάνει ένα ακόμη βήμα προς τους θιασώτες του γυμνισμού.
Αν και μια γενιά πριν, το συγκεκριμένο όνομα δεν ήταν τόσο διαδεδομένο, σήμερα έχει κατακτήσει την κορυφή. Το όνομα Σοφία λοιπόν (Sofia, Sophia κτλ), έχει γίνει αγαπημένο κοριτσίστικο όνομα σε δεκάδες χώρες του πλανήτη και ειδικότερα στο Μεξικό, στην Ιταλία και στη Ρωσία. Σύμφωνα με την Independent, το όνομα Σοφία έρχεται τρίτο στις επιλογές των Αμερικανών γονιών, και δεύτερο ή τρίτο σε τουλάχιστον είκοσι άλλες χώρες της υφηλίου.
Άγιος Παΐσιος
Ο Πέτρος Ξεκούκης αποκάλυψε πριν από μερικές μέρες ότι είχε στην κατοχή του τον σκούφο του Αγίου Παϊσίου. Στην εκπομπή Αποκαλυπτικά τόνισε πως αρκετός κόσμος τον επισκεπτόταν για να προσκυνήσει! «Είχα μια φίλη που ο γιος της είχε καρκίνο, πήρε τον σκούφο και το παιδί προχωράει πολύ καλά και αυτό για μένα ήταν το πιο σημαντικό», εξομολογείται ο ηθοποιός.
«Μου το παρέδωσε μια μοναχή η οποία ήταν πνευματικό παιδί του Αγίου Παϊσίου και τον είχε γνωρίζει πριν από 30 χρόνια», αναφέρει και συνεχίζει: «Της το έδωσε και της είπε: «Πάρτο να το φυλάξεις και να το δώσεις σε όποιο κεφάλι ταιριάζει. Τώρα πια δεν το έχω στα χέρια μου, το παρέδωσα σε ένα μοναστήρι. Το είχα 5 χρόνια και δεν ήθελα να πάρει έκταση το θέμα. Αναγκάστηκα και το έδωσα σε ένα μοναστήρι κι έτσι έχω πια ψυχική ηρεμία ότι δεν είναι ο σκούφος στα χέρια μου. Μεγάλη ευθύνη».
zappit.gr

Εντύπωση και θαυμασμό προκαλεί η θέληση ορισμένων να πωλήσουν νομίσματα των 100δραμών –τα γνωστά σε όλους 100ρικα με τον Μ. Αλέξανδρο και το αστέρι της Βεργίνας – στην τιμή… άκουσον, άκουσον ακόμα και των 5.000 ευρώ! Πιο ακριβά τα 100δραχμα από τις χρυσές λίρες Αγγλίας! Συγκεκριμένα, ορισμένοι έχουν αναρτήσει σε πολύ γνωστή ιστοσελίδα αγγελιών, αγγελίες, σύμφωνα με τις οποίες διαθέτουν προς πώληση τα συγκεκριμένα νομίσματα με τιμές να κυμαίνονται κάτω από 50 ευρώ έως και το ποσό των 5.000 ευρώ, την ώρα που σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η τιμή πώλησης μίας λύρας Αγγλίας (παλαιάς κοπής) ανέρχεται στο ποσό των 296,89 ευρώ.
2 4

Το Facebook ανακοινώνει τη συνεργασία του με τους Οργανισμούς «To Χαμόγελο του Παιδιού», «The Jed Foundation» και «The Clinton Foundation», τρεις μη κερδοσκοπικούς Οργανισμούς που εργάζονται με σκοπό την προώθηση της συναισθηματικής υγείας, για τη δημιουργία της πρωτοβουλίας «Βοήθησε έναν φίλο που έχει ανάγκη».
Ο νέος αυτός οδηγός για νέους έχει στόχο να βοηθήσει στον εντοπισμό πιθανών προειδοποιητικών σημάτων στο διαδίκτυο, τα οποία υποδηλώνουν ότι κάποιος φίλος τους βρίσκεται σε συναισθηματική αστάθεια και χρειάζεται βοήθεια, ενώ προσφέρει παράλληλα συμβουλές για τη διαχείριση κάθε περίπτωσης.
Κάθε χρόνο περισσότεροι από 800.000 άνθρωποι αυτοκτονούν, που αντιστοιχεί σε ένα άτομο κάθε 40 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τη Διεθνή Εταιρεία για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας. Δυστυχώς είναι η δεύτερη κύρια αιτία θανάτου μεταξύ της ηλικιακής ομάδας 15-29 ετών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Και ενώ ο Σεπτέμβρης είναι αφιερωμένος στην πρόληψη της αυτοκτονίας, είναι επίσης η εποχή του χρόνου που πολλοί νέοι άνθρωποι εισέρχονται στα πανεπιστήμια, τα κολέγια και τα σχολεία. Η κίνηση αυτή αποτελεί μεγάλο ορόσημο, παράλληλα όμως η διαχείριση νέων ακαδημαϊκών πιέσεων, η συνάντηση με νέους ανθρώπους και η μετακίνηση μακριά από το σπίτι για πρώτη φορά, μπορεί να προκαλέσει πίεση.
Το Facebook προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες του, να μπορούν να αναφέρουν το περιεχόμενο αυτοκτονικής φύσης μιας δημοσίευσης κάνοντας κλικ στην επάνω δεξιά γωνία πατώντας “Report Post” και ακολουθώντας τις οδηγίες.
Η ομάδα του Facebook ελέγχει προσωπικά αυτές τις αναφορές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, και παρέχει στα άτομα που έχουν ανάγκη τα απαραίτητα εφόδια στην μητρική τους γλώσσα, μέσω ενός από τους 33 παγκόσμιους εταίρους του στην πρόληψη των αυτοκτονιών μεταξύ των οποίων και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την πρόληψη των αυτοκτονιών στο Facebook, μπορείτε να επισκεφθείτε το κέντρο βοήθειας:
https://www.facebook.com/help/suicideprevention

To e-λεκτρονικό αστυνομικό τμήμα κάνει εγκαίνια στην Ελληνική Αστυνομία στα τέλη Σεπτέμβρη, παρέχοντας υπηρεσίες με ένα κλικ! Άδειες διαμονής, δελτία ταυτότητας, άδειες εργασίας, άδειες κατοχής όπλων, άδεια κυκλοφορίας μοτοποδηλάτων, δηλώσεις κλοπών, αιτήσεις αντιγράφων, καταγγελίες, είναι μερικές από τις περίπου 70 υπηρεσίες που θα μπορεί να παρέχει η Ελληνική Αστυνομία μέσω διαδικτύου, παρακάμπτοντας χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες που ταλαιπωρούσαν τον πολίτη, ενώ θα εξοικονομηθούν σπαταλημένες εργατοώρες του αστυνομικού προσωπικού.
Συνολικα, σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, είχαν σχεδιαστεί μέσω της Κοινωνίας της Πληροφορίας να μπορούν να παρασχεθούν περίπου 150 υπηρεσίες μέσω διαδικτύου, έως τα μέσα του 2016, από προγράμματα ΕΣΠΑ. Ωστόσο περίπου 70 θα μπορέσουν να λειτουργήσουν έως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Το πρόγραμμα για τις υπόλοιπες 80 ηλεκτρονικές δράσεις είναι σε αναστολή από την Κοινωνία της Πληροφορίας γιατί δεν υπάρχει διαχειριστική αρχή στο Υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να απορροφήσει το σχετικό πρόγραμμα ΕΣΠΑ, και θα πάει χρονικά πίσω η λειτουργία τους. Η εταιρεία έχει σταματήσει τις εργασίες λόγω διακοπής της χρηματοδότησης και περιμένει το πρόγραμμα «γέφυρα» για την συνέχισή τους.
Τη λειτουργία του «ηλεκτρονικού αστυνομικού τμήματος» είχε προαναγγείλει ο γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης Δημήτρης Αναγνωστάκης με αφορμή την υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας με το υπουργείο Δικαιοσύνης για την απευθείας διασύνδεση των υπηρεσιών της ΕΛ.ΑΣ. με το Πληροφοριακό Σύστημα του Εθνικού Ποινικού Μητρώου. Είχε κάνει λόγο για τη δρομολόγησή του προκειμένου να παρέχονται ηλεκτρονικά υπηρεσίες χωρίς την παρουσία του πολίτη στο Αστυνομικό Τμήμα μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας. Στόχος είναι η αισθητή μείωση της γραφειοκρατίας, κατάργηση της έντυπης επεξεργασίας, εκσυγχρονισμός και απλούστευση των διαδικασιών, μείωση του λειτουργικού κόστους, ταχύτερη και ασφαλέστερη διεκπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών. Με αυτόν τον τρόπο αποδεσμεύεται μεγάλος αριθμός αστυνομικών που απασχολείται με την γραφειοκρατική «χαρτούρα» για απλά θέματα πολιτών, που ταλαιπωρούνται για μέρες προκειμένου να λάβουν πολυπόθητα έγγραφα και υπηρεσίες.
Οι… e-υπηρεσίες
Στα τέλη Σεπτεμβρίου θα μπορούν να παρέχονται στους πολίτες οι παρακάτω ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που αφορούν αιτήσεις αρμοδιότητας της Ελληνικής Αστυνομίας:
  1. Άδεια Διαμονής Ενιαίου Τύπου (Α.Δ.Ε.Τ.) ομογενών από Αλβανία και μελών οικογενειών τους
  2. Δελτίο ταυτότητας αλλοδαπού, ομογενών από Τουρκία και ομογενών από Αλβανία αφιχθέντων πριν το έτος 199
  3. Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενών (Ε.Δ.Τ.Ο.) από Αλβανία και μελών οικογενειών τους
  4. Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενών (Ε.Δ.Τ.Ο.) από χώρες της τέως Σοβιετικής Ένωσης
  5. Άδεια εργασίας προσωπικού Ιδιωτικής Επιχείρησης Παροχής Υπηρεσιών Ασφάλεια
  6. Αναγγελία ασκήσεως επαγγέλματος αργυραμοιβών, παλαιοπωλών, ενεχυροδανειστών και ασχολουμένων με την αγοραπωλησία ή τήξη μεταχειρισμένων κοσμημάτων και κομψοτεχνημάτων από χρυσό και λοιπών τιμαλφών (νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο)
  7. Αναγγελία ασκήσεων επαγγέλματος κατασκευαστών κλειδιών-επισκευαστών κλειδαριών (νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο)
  8. Άδεια κατοχής κυνηγετικού όπλου
  9. Άδεια κατοχής όπλων για την προστασία προσώπων, την ασφάλεια δημόσιων καταστημάτων, τραπεζών, μουσείων, μεταφοράς χρημάτων ή αξιών κτλ (νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο)
  10. Άδεια κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου
  11. Δηλώσεις κλοπής-Ανευρέσεις κλαπέντων οχημάτων
  12. Βεβαίωση εγγραφής για λόγους σπουδών
  13. Αίτηση χορήγησης αντιγράφων ηλεκτρονικού φακέλου αποστράτων
  14. Ερώτημα περί συνδρομής λόγων δημόσιας ή εθνικής ασφάλειας
  15. Έκδοση προσωρινής άδειας εισόδου στη χώρα για λόγους έκτακτης ανάγκης (π.χ. υγείας) και ανανέωσης υφιστάμενης προσωρινής άδειας
  16. Έκδοση άδειας εισόδου αλλοδαπών στην χώρα
  17. Έκδοση άδειας ασύλου και ανανέωση υφιστάμενης αδείας καθώς και όλες τις συναφείς άδεις πιστοποίησης ταυτότητας (id certification)
  18. Υποβολή αίτησης διαγραφής από τα αρχεία ασφαλείας λόγω αμετάκλητης δικαστικής απόφασης αθώωσης
  19. Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς (Ε.Δ.Τ.Ο.) για ανήλικο τέκνο ομογενούς προερχόμενου από χώρες της τέως Σοβιετικής Ένωσης
  20. Εθελοντική προ-εγγραφή ηλεκτρονικής αναγνώρισης του πολίτη (electronic id preregistration) για συναλλαγές του με το δημόσιο αντικαθιστώντας υφιστάμενες χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες
  21. Βεβαίωση εγγραφής πολιτών Ε.Ε., όταν είναι μέλη οικογένειας πολίτη της Ε.Ε.
  22. Βεβαίωση εγγραφής πολιτών της Ε.Ε. για λοιπούς λόγους
  23. Έγγραφο πιστοποίησης μόνιμης διαμονής πολίτη της Ε.Ε.
  24. Αίτηση για γνωστοποίηση καταχώρησης στο Σύστημα Πληροφοριών ΣΕΝΓΚΕΝ
  25. Βεβαίωση δακτυλοσκόπησης
  26. Πιστοποιητικό μη απέλασης αλλοδαπού που έχει υποβάλλει αίτηση για πολιτογράφηση
  27. Ειδικό ταξιδιωτικό έγγραφο (T.DV) για πρόσφυγες ανιθαγενείς
  28. Άδεια Παραμονής σε αλλοδαπούς πολίτες τρίτων χωρών για ολιγοήμερη παραμονή, μετά την λήξη της προξενικής θεώρησης ή του ελεύθερου τριμήνου, εάν πρόκειται για αλλοδαπό, στον οποίο επιτρέπεται η είσοδος χωρίς προξενική θεώρηση
  29. Έλεγχος εγκυρότητας Ειδικού Δελτίου Αιτούντος Άσυλο αλλοδαπού
  30. Αίτημα για πληροφορίες που υπάρχουν καταχωρημένες στην περίπτωση που κάποιος έχει αιτηθεί άσυλο από την Ελλάδα (Υπηρεσία Δουβλίνο ΙΙ)
  31. Προμήθεια ειδικού εντύπου με στοιχεία τροχαίου ατυχήματος για ασφαλιστική χρήση
  32. Προμήθεια αντιγράφου (Β.Α.Σ.) Βιβλίου Αδικημάτων Συμβάντων, σχετικά με συμβάν τροχαίου ατυχήματος
  33. Προμήθεια αντιγράφου δικογραφίας
  34. Πληροφόρηση σχετικά με την επικινδυνότητα περιοχών του οδικού δικτύου της επικράτειας με βάση τα συμβάντα τροχαίων ατυχημάτων
  35. Ενημέρωση για τον αριθμό των βαθμών ποινής του Συστήματος Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (Σ.Ε.Σ.Ο) που του έχουν επιβληθεί
  36. Ενημέρωση για τις βεβαιωμένες τροχαίες παραβάσεις που εκκρεμούν
  37. Ενημέρωση για το χώρο φύλαξης οχήματος μετά την απομάκρυνσή του από γερανό της ΕΛ.ΑΣ. κλπ.
  38. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για Χρήση στο Δημόσιο (Φορείς)
  39. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για Εύρεση Εργασίας στον ιδιωτικό τομέα (Φορείς)
  40. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για νόμιμη χρήση Οπλοφορίας (Φορείς)
  41. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για Εμπόριο Εκρηκτικών Υλών (Φορείς)
  42. Ηλεκτρονική Αίτηση χορήγησης Αντιγράφου Ηλεκτρονικού Φακέλου σε Ενδιαφερόμενους Φορείς (Φορείς)
  43. Ηλεκτρονική αίτηση χορήγησης αντιγράφου ηλεκτρονικού φακέλου Αποστράτων σε Δημόσιους Φορείς (Φορείς)
  44. Καταγγελίες πολιτών και επιχειρήσεων για απατηλές διατραπεζικές συναλλαγές μέσω του διαδικτύου, σε επίπεδο πολιτών προς τράπεζες και τραπεζών προς τράπεζες
  45. Καταγγελίες επιχειρήσεων για περιπτώσεις βιομηχανικής κατασκοπείας, απιστία σε βάρος επιχειρήσεων και παράνομης πρόσβασης στα υπολογιστικά συστήματα αυτών
  46. Καταγγελίες πολιτών και επιχειρήσεων για οικονομικές ζημιές στα πλαίσια του εμπορίου μέσω του διαδικτύου
  47. Καταγγελίες επιχειρήσεων για παράνομη κατοχή υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης (Ν. 3166/03 περί συνδρομητικής τηλεόρασης)
  48. Καταγγελίες ατόμων που εντοπίζουν χρήστες του διαδικτύου που εκφράζουν την επιθυμία τους να αυτοκτονήσουν και παροχή σε αυτούς της δέουσας ψυχολογικής βοήθειας, συνεργαζόμενοι προς τούτο με Μ.Κ.Ο.
  1. Καταγγελίες ατόμων που εντοπίζουν παιδόφιλους στο διαδίκτυο, προς προστασία των ανηλίκων χρηστών του διαδικτύου
  2. Καταγγελίες πολιτών για διάπραξη σε βάρος τους απόπειρα απάτης ή τετελεσμένης απάτης (νιγηριανές απάτες)
  3. Καταγγελίες πολιτών για υποκλοπές προσωπικών τους δεδομένων και διοχέτευση αυτών στο διαδίκτυο (εκβιασμοί, απειλές μέσω διαδικτύου, υποκλοπές περιεχομένου ηλεκτρονικής αλληλογραφίας)
  4. Καταγγελίες για διερεύνηση υποθέσεων σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου και ειδικότερα εγκλημάτων που αφορούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες του, όπως π.χ. ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΔΟΥ (taxis net), ασφαλιστικών εισφορών προς Ι.Κ.Α. κ.λ.π.
  5. Καταγγελίες επιχειρήσεων για περιπτώσεις ψηφιακών βανδαλισμών πληροφοριακών συστημάτων
  6. Καταγγελίες πολιτών για ηλεκτρονικό εμπόριο-διακίνηση ναρκωτικών
Οι δράσεις που περιμένουν το… ΕΣΠΑ
Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που καθυστερεί η λειτουργία τους, όχι με υπαιτιότητα της ΕΛ.ΑΣ., αλλά εξαιτίας της έλλειψης διαχειριστικής αρχής στο Υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να απορροφήσει το σχετικό πρόγραμμα ΕΣΠΑ, είναι οι παρακάτω σημαντικές:
  1. Άδεια αγοράς συναλλάγματος για εταιρεία
  2. Άδεια εργασίας προσωπικού γραφείου ιδιωτικών ερευνών
  3. Άδεια εργασίας προσωπικού καταστημάτων πωλήσεων οινοπνευματωδών ποτών και κέντρων διασκέδασης
  4. Άδεια λειτουργίας Γραφείου Ιδιωτικών Ερευνών (ατομική επιχείρηση ή εταιρεία)
  5. Άδεια λειτουργίας ιδιωτικής επιχείρησης παροχής υπηρεσιών ασφάλειας (ατομική επιχείρηση ή εταιρία)
  6. Άδεια σύνδεσης συστήματος συναγερμού με αστυνομικές υπηρεσίες
  7. Βεβαίωση περί μη ύπαρξης συναλλαγματικών εκκρεμοτήτων
  8. Άδεια χρήσης τίτλων και εμβλημάτων Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς και χρήσης προσωπικού και μέσων αυτών
  9. Παροχή υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας προς τρίτους με καταβολή ανταλλάγματος
  10. Άδεια αγοράς ατομικού ιδιωτικού οπλισμού δημόσιων δασικών υπαλλήλων και οργάνων της Δασικής Υπηρεσίας
  11. Άδεια αγοράς ατομικού ιδιωτικού οπλισμού προσωπικού Λιμενικού Σώματος
  12. Άδεια αγοράς ατομικού ιδιωτικού οπλισμού υπαλλήλων εξωτερικής φρούρησης καταστημάτων κράτησης
  13. Άδεια αγοράς και εξαγωγής πυροβόλου όπλου από αλλοδαπούς σε χώρες μη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  14. Άδεια αγοράς και καύσης βεγγαλικών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  15. Άδεια αγοράς πυροβόλου-κυνηγετικού όπλου
  16. Άδεια αγοράς φωτοβολίδων, συσκευών εκτόξευσης αυτών, καθώς και κατοχής των ειδών αυτών (νομικό ή πρόσωπο)
  17. Άδεια γόμωσης κυνηγετικών φυσιγγίων και εμπορία (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  18. Άδεια διαμετακόμισης όπλων, πυρομαχικών, εκρηκτικών υλών και λοιπών αντικειμένων, καθώς και ασφαλούς πραγματοποίησης αυτής (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  19. Άδεια εισαγωγής ειδών πυροτεχνίας από χώρες μη μέλη της Ε.Ε. ή μεταφοράς από κράτη-μέλη της Ε.Ε. (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  20. Άδεια εισαγωγής, μεταφοράς, αγοράς και κατοχής κυνηγετικών όπλων για τη μείωσης της απειλής πρόσκρουσης πτηνών και ζώων σε αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας, καθώς και ειδικών όπλων ή συσκευών εκτόξευσης ειδικού τύπου κροτίδων ή βολίδων κρότου-θορύβου, λάμψης ή συριγμού για τον εκφοβισμό και την απομάκρυνση πτηνών από τους χώρους των αεροδρομίων
  21. Άδεια εισαγωγής-μεταφοράς (από και προς κράτη-μέλη της Ε.Ε.) όπλων και λοιπών αντικειμένων του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993), πέραν των ειδικών καθορισμένων περιπτώσεων, που προσδιορίζονται για ατομική χρήση (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  22. Άδεια εισαγωγής- μεταφοράς κυνηγετικών όπλων, πολεμικών τυφεκίων, αυτόματων όπλων, περιστρόφων ή πιστολιών και ειδικών ακίνδυνων φυσιγγίων αυτών ή γομώσεων από ελληνικές ή ξένες κινηματογραφικές εταιρείας για αποκλειστική τους χρήση στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  23. Άδεια εισαγωγής-μεταφορά όπλων και λοιών αντικειμένων του Ν.2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) χαρακτηριζόμενων ως συλλεκτικών, ιστορικών και οικογενειακών κειμηλίων (φυσικό ή νομικό πρόσωπο)
  24. Άδεια εμπορίας ειδών πυροτεχνίας (φωτοβολίδων, βεγγαλικών και παιδικών πυροτεχνικών αθυρμάτων) (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  25. Άδεια εμπορίας εκρηκτικών υλών και εκρηκτικών μηχανισμών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  26. Άδεια εμπορίας κυνηγετικών όπλων, μερών, ανταλλακτικών και φυσιγγίων αυτών, πυρίτιδας, καλύκων, καφυλλίων και αεροβόλων όπλων, όπλων για την καταστροφή συγκολλούμενου υλικού σε περιστροφικούς κλιβάνους και φυσιγγίων αυτών και λοιπών αντικειμένων προβλεπόμενων από την παράγραφο 3 του άρθρου 6 του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993), πλην εκρηκτικών υλών και εκρηκτικών μηχανισμών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
27.Άδεια εμπορίας όπλων και λοιπών αντικειμένων του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) που χαρακτηρίζονται ως συλλεκτικά, ιστορικά και οικογενειακά κειμήλια (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  1. Άδεια εμπορίας περιστρόφων-πιστολιών, όπλων σκοποβολής, σκοπευτικών διοπτρών, μερών, ανταλλακτικών, φυσιγγίων, καλύκων και καψυλλίων αυτών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  2. Άδεια κατασκευής βεγγαλικών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  3. Άδεια κατασκευής, μετασκευής, συναρμολόγησης, επεξεργασίας ή επισκευής πυροβόλων όπλων κλπ ως και γόμωσης ή αναγόμωσης φυσιγγίων πυροβόλων όπλων, πλην κυνηγετικών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
31.Άδεια κατοχής εκρηκτικών μηχανισμών και όπλων που χρησιμοποιούνται για την αποκόλληση συγκολλημένου υλικού σε περιστροφικούς κλιβάνους και φυσιγγίων αυτών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  1. Άδεια κατοχής και οπλοφορίας για ατομική ασφάλεια
  2. Άδεια κατοχής όπλων ειδικού τύπου που χρησιμοποιούνται για αναισθητοποίηση ή ανώδυνη θανάτωση ζώων ή όπλων με ραβδωτή κάννη και διοπτρών που χρησιμοποιούνται από υπαλλήλους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  3. Άδεια κατοχής όπλων και λοιπών αντικειμένων του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) χαρακτηριζόμενων ως συλλεκτικών, ιστορικών και οικογενειακών κειμηλίων (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  4. Άδεια κατοχής όπλων και οπλοφορίας εντός αεροσκαφών ημεδαπών αερομεταφορών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  5. Άδεια κατοχής όπλων σκοποβολής
  6. Άδεια κατοχής περιστρόφων και πιστολιών αφέσεων αγώνων και αβολίδοτων φυσιγγίων αυτών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  7. Άδεια μεταφοράς-εισαγωγής και προσωρινής κατοχής όπλων σκοποβολής από σκοπευτές εξωτερικού με σκοπό μόνιμης εγκατάστασης στην Ελλάδα
  8. Άδεια μεταφοράς-εισαγωγής όπλων σκοποβολής και φυσιγγίων αυτών, καθώς και αθλητικών οργάνων (ξιφών-σπαθών) από ξένες αθλητικές αποστολές, για συμμετοχής σε επίσημους αγώνες στην Ελλάδα
  9. Άδεια μεταφοράς-εξαγωγής όπλων σκοποβολής και φυσιγγίων στο εξωτερικό για συμμετοχή σε σκοπευτικούς αγώνες
  10. Άδεια μεταφοράς όπλων, πυρομαχικών, εκρηκτικών υλών κλπ από την Ελλάδα προς χώρες-μέλη της Ε.Ε. (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  11. Άδεια μεταφοράς όπλων σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. για επισκευή και επαναμεταφορά στη χώρα μας
  12. Άδεια οπλοφορίας για την προστασία προσώπων, την ασφάλεια δημόσιων καταστημάτων, τραπεζών, μουσείων, μεταφοράς χρημάτων ή αξιών κτλ
  13. Άδεια οπλοφορίας κυνηγετικών όπλων για τη μείωση της απειλής πρόσκρουσης πτηνών και ζώων σε αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας, καθώς και ειδικών όπλων ή συσκευών εκτόξευσης ειδικού τύπου κροτίδων ή βολίδων κρότου-θορύβου, λάμψης ή συριγμού για τον εκφοβισμό και την απομάκρυνση πτηνών από τους χώρους των αεροδρομίων
  14. Άδεια πώλησης ή διάθεσης των αναφερόμενων στο εδάφιο α΄ της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) ειδών (πλην κυνηγετικών όπλων) (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)
  15. Έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας
  16. Ευρωπαϊκό δελτίο πυροβόλου όπλου
  17. Μεταβίβαση άδειας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτων
  18. Ανανέωση άδειας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου
  19. Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου
  20. Αίτηση για ραντεβού καταγραφής-(Υπηρεσία Ασύλου)
  21. Αίτηση ανανέωσης Άδειας Διαμονής Ενιαίου Τύπου (ΑΔΕΤ)-(Υπηρεσία Ασύλου)
  22. Αίτηση για τη χορήγηση/ανανέωση ταξιδιωτικών εγγράφων δικαιούχων διεθνούς προστασίας (TDV)-(Υπηρεσία Ασύλου)
  23. Αίτηση για αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας-(Υπηρεσία Ασύλου)
Πηγή: thetoc.gr

Η πρωτεύουσα του Τουρκμενιστάν, Ashgabat, απέκτησε ένα νέο αεροδρόμιο και η όψη του είναι εντυπωσιακή. Το κτήριο που κόστισε 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια θυμίζει γεράκι και μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 1600 επιβάτες ανά ώρα.
Δυστυχώς ωστόσο, μόλις 105.000 τουρίστες επισκέφθηκαν την χώρα το 2015 (δηλαδή 12 ανά ώρα), γεγονός που έκανε πολλούς ανθρώπους να απορήσουν με την χρησιμότητα του έργου.
Το Τουρκμενιστάν ανεξαρτητοποιήθηκε από την Σοβιετική Ένωση το 1991. Παράγει περίπου 70 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου ανά έτος, κάτι το οποίο αποτελεί την βασική πηγή εσόδων της χώρας που έχει πληθυσμό 5 εκατομμύρια κατοίκους.
Η Ashgabat έχει μεταξύ άλλων έναν εκδοτικό οίκο σε σχήμα ανοικτού βιβλίου και διάφορα μεγαλεπίβολα αγάλματα των προέδρων του.
Ο πρόεδρος Gurbanguly Berdimuhamedow εξύμνησε, μιλώντας στα εγκαίνια, τις «στέρεες προοπτικές τράνζιτ» που έχει η χώρα του, αναφέρει δημοσίευμα του BBC.
  • ASSOCIATED PRESS
  • Reuters Photographer / Reuters
  • Reuters Photographer / Reuter

Το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο θα ρυθμίζει τα θέματα της Ανοικτής και Συμμετοχικής Διακυβέρνησης δίνει σε προδιαβούλευση το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Σύμφωνα με αυτό, θα πρέπει να είναι διαθέσιμα στο Διαδίκτυο με τρόπο ομοιόμορφο και εύληπτο τα οργανογράμματα και οι διαδικασίες των φορέων του Δημοσίου, “ώστε κάθε πολίτης να είναι σε θέση να έχει πλήρη και εμπεριστατωμένη γνώση της ακριβούς λειτουργίας κάθε υπηρεσίας και φορέα”, ενώ παράλληλα θα πρέπει οι πολίτες να πληροφορούνται για όλα τα θέματα που αφορούν συναλλαγές με τις Δημόσιες Υπηρεσίες, καθώς και για τις εκάστοτε δυνατότητες και εξελίξεις για οικονομικά και κοινωνικά θέματα, όπως θέματα φορολογίας, κοινωνικών παροχών, ασφάλισης, πρόνοιας και αλληλεγγύης, μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Ο στόχος, σύμφωνα με το υπουργείο, είναι τριπλός:
-Η αύξηση της διαθεσιμότητας της πληροφορίας σχετικά με τις κυβερνητικές δραστηριότητες,
-Η ενίσχυση της δυνατότητας συμμετοχής του πολίτη στη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα,
-Η ουσιαστική μείωση της διαφθοράς σε όλες της μορφές της,
Παράλληλα, “θα επιχειρηθεί η συσχέτιση του νέου νομοσχεδίου με συναφείς νομοθετικές ρυθμίσεις που ήδη έχουν ψηφισθεί και βρίσκονται διάσπαρτες σε άλλους νόμους, και αφορούν διαδικασίες και λειτουργίες που εδράζονται στις αρχές της ανοικτής διακυβέρνησης”.
Ποιες νομοθετικές ρυθμίσεις θα προωθηθούν
Συμφωνα με το κείμενο που δόθηκε σε προδιαβούλευση, πρόκειται να θεμοθετηθούν

-Η νομοθετική θέσπιση στόχων και δράσεων για την υλοποίηση των δεσμεύσεων του Εθνικού Σχεδίου 2016-2018 μέσω εισαγωγής ρυθμίσεων για την καλύτερη δυνατή εφαρμογή τους
-Η δημοσίευση των οργανογραμμάτων και των διαδικασιών των φορέων του Δημοσίου, με τρόπο ομοιόμορφο και εύληπτο, ώστε κάθε πολίτης να είναι σε θέση να έχει πλήρη και εμπεριστατωμένη γνώση της ακριβούς λειτουργίας κάθε υπηρεσίας και φορέα
-Η διευκόλυνση της πληροφόρησης των πολιτών μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, προκειμένου να παρέχεται ολοκληρωμένη και ουσιαστική πληροφόρηση για όλα τα θέματα που αφορούν συναλλαγές με τις Δημόσιες Υπηρεσίες, καθώς και για τις εκάστοτε δυνατότητες και εξελίξεις για οικονομικά και κοινωνικά θέματα που αφορούν άμεσα τους πολίτες, όπως θέματα φορολογίας, κοινωνικών παροχών, ασφάλισης, πρόνοιας και αλληλεγγύης
-Η αύξηση της πρόσβασης σε νέες τεχνολογίες που ενισχύουν την ανοιχτότητα και την λογοδοσία, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης πχ. (Ν.3979/2011), ρύθμιση για  ηλεκτρονική υπογραφή στο Δημόσιο
Αναλυτικά: 
Το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης θέτει σε προδιαβούλευση το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο θα ρυθμίζει τα θέματα της Ανοικτής και Συμμετοχικής Διακυβέρνησης.
Το νομοθετικό πλαίσιο αποσκοπεί στην εγκαθίδρυση καναλιών ουσιαστικής και άμεσης επικοινωνίας με τους πολίτες, έτσι ώστε ο κάθε πολίτης να είναι σε θέση να ενημερώνεται με απλό τρόπο για τις διαδικασίες της δημόσιας διοίκησης που τον αφορούν αλλά και να τις διαμορφώνει σύμφωνα με τις ανάγκες του έτσι ώστε αυτές να πάψουν να είναι χρονοβόρες και εν τέλει αναποτελεσματικές.
Ταυτόχρονα, έρχεται να καλύψει την απουσία μίας συνολικής στρατηγικής, παρά τις διάφορες ενέργειες που έχουν κατά καιρούς γίνει και οι οποίες παραμένουν αποσπασματικές.
Οι αξίες και οι στόχοι της Ανοικτής Διακυβέρνησης συνιστούν προτεραιότητα που διαπερνά τη στρατηγική και τους στόχους του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αλλά και της Ελληνικής Διοίκησης στο σύνολο της.
Η συμμετοχικότητα, η διαφάνεια, η ακεραιότητα και η λογοδοσία, ο περιορισμός της γραφειοκρατίας,  συνιστούν θεμελιώδεις αρχές και τον ακρογωνιαίο λίθο για τη χάραξη και άσκηση εθνικών πολιτικών.
Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η Δημόσια Διοίκηση οφείλει να παρακολουθεί τα νέα δεδομένα, να είναι ευέλικτη και προσαρμοστική στις αλλαγές και στις απαιτήσεις της κοινωνίας. Ταυτόχρονα καλείται να επανακαθορίσει το ρόλο της να εκσυγχρονίσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί και να αναβαθμίσει το είδος αλλά και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες και το κοινωνικό σύνολο.
Μέσω του νέου θεσμικού πλαισίου, επιχειρείται η διασύνδεση ανάμεσα σε υφιστάμενα εργαλεία και δυνατότητες με νέα που θα δημιουργηθούν ώστε να ενισχυθούν οι δημοκρατικοί θεσμοί, η διαφάνεια και η λογοδοσία του κράτους καθώς και η συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και εφαρμογής αυτών.
Για το λόγο αυτό, προσκαλούμε όλους τους ενδιαφερόμενους να συνδράμουν στη διαμόρφωση του νέου νομοθετικού πλαισίου για την Ανοικτή Διακυβέρνηση μέσω της υποβολής προτάσεων στα ερωτήματα που αντιστοιχούν σε κάποιους από τους σημαντικότερους στόχους πολιτικής της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας εδώ.
Η ενεργή συμβολή κάθε ενδιαφερόμενου είναι απαραίτητη για τη διαμόρφωση ενός συνεκτικού θεσμικού πλαισίου, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μίας σύγχρονης και ανοικτής δημόσιας διοίκησης, η οποία δρα στη βάση μίας ουσιαστικής σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με τον πολίτη.

Εισαγωγή νομοθετικών ρυθμίσεων για την ανοικτή και συμμετοχική διακυβέρνηση
Οι αξίες και οι στόχοι της Ανοικτής Διακυβέρνησης αποτελούν προτεραιότητα που διαπερνά τη στρατηγική και τους στόχους του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αλλά και της Ελληνικής Διοίκησης στο σύνολο της. Η συμμετοχικότητα, η διαφάνεια, η ακεραιότητα και η λογοδοσία συνιστούν θεμελιώδεις αρχές και τον ακρογωνιαίο λίθο για τη χάραξη και άσκηση εθνικών πολιτικών.
Η Ελλάδα συμμετέχει σε σειρά πρωτοβουλιών για την πραγμάτωση των αρχών της Ανοικτής Διακυβέρνησης. Ήδη, η συμμετοχή στην Διεθνή Πρωτοβουλία Συνεργασίας για την Ανοικτή Διακυβέρνηση (www.opengovpartnership.org) καθώς και άλλες σχετικές ενέργειες έχουν ενισχύσει σημαντικά τις λειτουργίες ανοικτής διοίκησης στο κράτος.
Ωστόσο, παρατηρείται ότι δεν υφίσταται ένα ολοκληρωμένο νομοθετικό πλαίσιο που να ρυθμίζει τα θέματα της Ανοικτής και Συμμετοχικής Διακυβέρνησης, με αποτέλεσμα, παρά τις διάφορες ενέργειες που έχουν γίνει, να απουσιάζει μια συνολική στρατηγική και η υλοποίηση αυτής. Το συνολικό θεσμικό πλαίσιο παραμένει αδύναμο χωρίς ολοκληρωμένες και ουσιαστικές ρυθμίσεις με δεσμευτικό χαρακτήρα.
Για το λόγο αυτό καθίσταται αναγκαία η κάλυψη αυτών των αδυναμιών με τη θέσπιση ενός νομοθετικού πλαισίου για την ρύθμιση και την περαιτέρω προώθηση και εμπέδωση των πολιτικών για την Ανοικτή Διακυβέρνηση. Ο στόχος του νόμου είναι να ρυθμίσει συνολικά και με ολοκληρωμένο τρόπο την θέσπιση και λειτουργία των πολιτικών για την Ανοικτή και συμμετοχική Διακυβέρνηση στο ελληνικό κράτος. Με αυτό τον τρόπο θα αλληλοσυνδεθούν υφιστάμενα εργαλεία και δυνατότητες με νέα που θα δημιουργηθούν ώστε να ενισχυθούν οι δημοκρατικοί θεσμοί, η διαφάνεια και η λογοδοσία του κράτους καθώς και η συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και εφαρμογής αυτών.
Οι θεματικές ενότητες οι οποίες προτείνεται να διαρθρωθεί το εν λόγω σχέδιο – νόμου είναι οι ακόλουθες:
Α.  Η αποσαφήνιση και η σαφής αποτύπωση της έννοιας της ανοικτής διακυβέρνησης και η διαφοροποίηση της από άλλες συναφείς έννοιες, όπως τα ανοικτά δεδομένα, δημιουργώντας μία κατ’ αρχήν κωδικοποίηση των εννοιών της ανοικτής διακυβέρνησης.
Στην ενότητα αυτή, θα επιχειρηθεί η εννοιολόγηση της ανοικτής διακυβέρνησης,  μέσα από τον ορισμό των επιμέρους διαστάσεων της, και ειδικότερα, τη διαφάνεια, την ακεραιότητα και τη λογοδοσία καθώς και τη συμμετοχή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, διασφαλίζοντας ένα τριπλό στόχο:
-την αύξηση της διαθεσιμότητας της πληροφορίας σχετικά με τις κυβερνητικές δραστηριότητες,
-την ενίσχυση της δυνατότητας συμμετοχής του πολίτη στη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα,
-την ουσιαστική μείωση της διαφθοράς σε όλες της μορφές της,
Επίσης θα επιχειρηθεί η συσχέτιση του νέου νομοσχεδίου με συναφείς νομοθετικές ρυθμίσεις που ήδη έχουν ψηφισθεί και βρίσκονται διάσπαρτες σε άλλους νόμους, και αφορούν διαδικασίες και λειτουργίες που εδράζονται στις αρχές της ανοικτής διακυβέρνησης.
Β. Η σαφής νομοθέτηση της θεσμικής λειτουργίας ρόλων και δομών της Ανοικτής Διακυβέρνησης στην Ελλάδα, με έμφαση στην κατάρτιση και υλοποίηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης. Ειδικότερα:
θέσπιση Εθνικής Ομάδας Εργασίας – Επιτροπής για τη συγγραφή του Εθνικού Σχεδίου και εγκαθίδρυση μηχανισμού υλοποίησης του εθνικού σχεδίου δράσης και ορισμός αρμοδιοτήτων
πρόβλεψη της διαδικασίας για τη συζήτηση του Εθνικού Σχεδίου στη Βουλή των Ελλήνων
πρόβλεψη Εθνικού Σημείου Αναφοράς για θέματα ανοιχτής διακυβέρνησης με οριζόντιες αρμοδιότητες
θεσμοθέτηση της συμμετοχής της Κοινωνίας των Πολιτών στη διαδικασία κατάρτισης και υλοποίησης του σχεδίου δράσης
Η μέτρηση του πραγματικού αντίκτυπου των πολιτικών ανοιχτής διακυβέρνησης, μέσα από τη θεσμοθέτηση, διαδικασιών μέτρησης και ερευνών
Γ. Η θεσμοθέτηση, μέσω εισαγωγής νομοθετικής ρύθμισης, συγκεκριμένων δεσμεύσεων για την προώθηση της ανοικτής διακυβέρνησης στη διοικητική μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης και της κρατικής λειτουργίας.
Ενδεικτικά αναφέρονται:
-Η νομοθετική θέσπιση στόχων και δράσεων για την υλοποίηση των δεσμεύσεων του Εθνικού Σχεδίου 2016-2018 μέσω εισαγωγής ρυθμίσεων για την καλύτερη δυνατή εφαρμογή τους
-Η δημοσίευση των οργανογραμμάτων και των διαδικασιών των φορέων του Δημοσίου, με τρόπο ομοιόμορφο και εύληπτο, ώστε κάθε πολίτης να είναι σε θέση να έχει πλήρη και εμπεριστατωμένη γνώση της ακριβούς λειτουργίας κάθε υπηρεσίας και φορέα
-Η διευκόλυνση της πληροφόρησης των πολιτών μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, προκειμένου να παρέχεται ολοκληρωμένη και ουσιαστική πληροφόρηση για όλα τα θέματα που αφορούν συναλλαγές με τις Δημόσιες Υπηρεσίες, καθώς και για τις εκάστοτε δυνατότητες και εξελίξεις για οικονομικά και κοινωνικά θέματα που αφορούν άμεσα τους πολίτες, όπως θέματα φορολογίας, κοινωνικών παροχών, ασφάλισης, πρόνοιας και αλληλεγγύης
-Η αύξηση της πρόσβασης σε νέες τεχνολογίες που ενισχύουν την ανοιχτότητα και την λογοδοσία, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης πχ. (Ν.3979/2011), ρύθμιση για  ηλεκτρονική υπογραφή στο Δημόσιο
Δ. Η εισαγωγή μεθόδων και καλών πρακτικών από την διεθνή εμπειρία μέσα από τη συμμετοχή της Ελλάδας στην Open Government Partnership Initiative καθώς και ανάλογων φορέων
Μέσα από την εξέταση επιτυχημένων δράσεων και εφαρμογών από πολιτικές και ρυθμίσεις για την προώθηση της Ανοικτής Διακυβέρνησης διεθνώς θα εισαχθούν, με βάση τις άμεσες και μεσοπρόθεσμες δυνατότητες εισαγωγής, οι αντίστοιχες ρυθμίσεις που έχουν καταγραφεί ως ουσιαστικές για την βελτίωση της λειτουργίας του Δημοσίου.
Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας στη συνδιαμόρφωση του νέου νομοθετικού πλαισίου μέσω της υποβολής προτάσεων στα παρακάτω ερωτήματα που αντιστοιχούν σε κάποιους από τους βασικούς στόχους πολιτικής της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας.

Ερώτημα 1
Ενέργειες, νομοθετικές ρυθμίσεις και δράσεις για να αυξηθούν οι διαθέσιμες πληροφορίες για την κυβερνητική και διοικητική δράση και να βελτιωθεί η ποιότητα των σχετικών συνόλων δεδομένων
Σε ποιες πληροφορίες/δεδομένα της Διοίκησης θα θέλατε να έχετε πρόσβαση και πώς θα τα χρησιμοποιούσατε;

Ερώτημα 2
Ενέργειες, ρυθμίσεις και δράσεις προκειμένου να υποστηριχθεί η συμμετοχή των πολιτών στις δημόσιες υποθέσεις γενικά και ειδικότερα στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων
Σε ποιες διαδικασίες λήψης αποφάσεων και λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης θα θέλατε να έχετε συμμετάσχει ή να συμμετέχετε και με ποιο τρόπο;

Ερώτημα 3
Ενέργειες, ρυθμίσεις και δράσεις προκειμένου η δημόσια διοίκηση να τηρεί τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα ακεραιότητας και λογοδοσίας
Ποια εργαλεία θα μπορούσαν να αναπτυχθούν για να διευκολύνουν την ενημέρωσή σας και την άσκηση ελέγχου ως προς τον τρόπο λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών;

Ερώτημα 4
Ενέργειες, ρυθμίσεις και δράσεις προκειμένου να αυξηθεί η πρόσβαση και η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών υπέρ της ανοιχτότητας και της λογοδοσίας
Ποιες τεχνολογικές εφαρμογές (applications) θα μπορούσαν να αναπτυχθούν για τη διαφάνεια και τον έλεγχο της δράσης της δημόσιας διοίκησης;
Διαβάστε
Ηλεκτρονικά η έκδοση ταυτότητας και άλλες 70 διαδικασίες (λίστα)
Πώς είναι σήμερα το μωρό που πόζαρε στο θρυλικό άλμπουμ των Nirvana
Με αφορμή τη συμπλήρωση 25 χρόνων από την κυκλοφορία του θρυλικού δίσκου των Nirvana, "Nevermind", το μωρό που πρωταγωνιστεί στο εξώφυλλο αυτού, επανέλαβε την ίδια φωτογράφιση!
Αυτή τη φορά όμως, ο 25χρονος σήμερα Spencer Elden φορά και μαγιό. "Είπα στον φωτογράφο να το κάνουμε χωρίς ρούχα, αλλά θεώρησε πως θα ήταν περίεργο οπότε φόρεσα ένα σορτσάκι-μαγιό", είπε στην Huffington Post ο νεαρός από το Λος Άντζελες. "Είναι τόσο κουλ αλλά παράξενο, το ότι πήρα μέρος σε κάτι τόσο σημαντικό αλλά δε το θυμάμαι", σημείωσε.
Το 1991, ο φωτογράφος Kirk Weddle ζήτησε από τους γονείς του την άδεια να χρησιμοποιήσουν το μωρό στη φωτογράφιση για την όχι και τόσο γνωστή, αυτή μπάντα. Η φωτογράφιση διήρκεσε 15 δευτερόλεπτα και οι γονείς του Elden κέρδισαν 200 δολάρια.

news.gr

Η τρίτη «στροφή» της φετινής Σούπερ Λίγκας (πέμπτη αν προτιμάτε βάσει προγράμματος) έκρυβε παγίδες για όλους τους μεγάλους!

Ο Ολυμπιακός έχασε από την ΑΕΛ (1-0), ο Παναθηναϊκός έμεινε στην ισοπαλία στο Αγρίνιο με τον Παναιτωλικό (0-0), η ΑΕΚ ήρθε ισόπαλη με τον Ηρακλή στο ΟΑΚΑ (0-0), ενώ και ο ΠΑΟΚ δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο της Ξάνθης (0-0).

Κάπως έτσι, λοιπόν, για πρώτη φορά εδώ και εννιά χρόνια ΚΑΙ οι τέσσερις ομάδες δεν νίκησαν την ίδια αγωνιστική. Τελευταία φορά που συνέβη κάτι αντίστοιχο ήταν το 2007 (29 Απριλίου) και πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο της 29ης αγωνιστικής του τότε πρωταθλήματος, όταν ο Ολυμπιακός είχε μείνει στο 1-1 με το Αιγάλεω, ο Παναθηναϊκός στο ίδιο σκορ με την ΑΕΛ, η Ένωση είχε «κολλήσει» στο 0-0 με την Ξάνθη, ενώ ο Δικέφαλος του βορρά είχε χάσει 2-1 από τον Ατρόμητο.

Πηγή: sport-fm.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!